سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب
تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر/

پایان فیلمبرداری دومین فیلم عبدی‌پور/ «سیاه و سفید» در فضایی بومی

ehsan-abdi-poor

دومین فیلم سینمایی احسان عبدی‌پور با نام «سیاه و سفید» در روزهای پایانی فیلمبرداری است.

دومین فیلم سینمایی احسان عبدی‌پور با نام «سیاه و سفید» در روزهای پایانی فیلمبرداری است.

جهانگیر میرشکاری درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: از ۴۰ روز پیش فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم احسان عبدی‌پور در بوشهر شروع شده و من به عنوان صدابردار با او همکاری می‌کنم. چهار روز دیگر فیلمبرداری تمام می‌شود. این فیلم «سیاه و سفید» نام دارد که بازیگرانش همه بومی هستند اما سوژه آن اجتماعی و می‌تواند متعلق به هر جغرافیایی باشد.

وی افزود: آنطور که تا به الان از فضای فیلم جدید عبدی‌پور دیده‌ام می‌توانم به قطع بگویم این فیلم از فیلم قبلی‌اش «تنهای تنهای تنها» بسیار درخشان‌تر خواهد شد. قرار است اولین نمایش «سیاه و سفید» در جشنواره فجر امسال باشد. قبلا سابقه کار در جنوب را داشته‌ام و همیشه با صمیمیت مردم این ناحیه مواجه بوده‌ام.

احسان عبدی‌پور با اولین فیلمش «تنهای تنهای تنها» توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این فیلم در جشنواره فیلم کودک سه پروانه زرین را از آن خود کرد. «تنهای تنهای تنها» به زودی روی پرده سینماها خواهد رفت. میرشکاری صدابرداری فیلم‌های «سگ کشی»، «کلوزاپ»، «مهمان مامان»، «کاغذ بی خط» و … بوده است. پخش فیلم «تنهای تنهای تنها» با حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>