سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آبان ۱۳۹۲ در ۱:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب
«او خوب‌ سنگ‌ می‌زند» در پیچ‌ و خم اکران/

صداگذاری «تبسم گرگ» به زودی تمام می‌شود

tabasom-gorg

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از ادامه مراحل فنی و آماده نمایش شدن این فیلم طی یکی دو هفته آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از ادامه مراحل فنی و آماده نمایش شدن این فیلم طی یکی دو هفته آینده خبر داد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: مریم صفایی تدوین این فیلم را انجام داده و از مدتی پیش عباس سالارزهی صداگذاری آن ار آغاز کرده است که طی یکی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.  ستار اورکی آهنگسازی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. «تبسم گرگ» به زودی آماده نمایش خواهد شد و ما برای شرکت در جشنواره فیلم فجر اقدام خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند» و «پنجشنبه آخر ماه» گفت: پخش این دو فیلم به جبرئیل فیلم سپرده شده است و در صدد هستیم طی کی دو ماه آینده این دو فیلم را روانه اکران کنیم که احتمالا این اتفاق خارج از گروه های سینمایی برای آنها بیفتد.

اصغری درباره پروژه سینمایی «شهید شوشتری» بیان کرد: هرچند در دولت قبلی نتوانستیم شرایط مناسب را برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم کنیم، اما امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید و حمایت سازمان سینمایی بودجه مناسب برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم شود. مذاکراتی برای مشارکت ساخت با سپاه پاسداران نیز انجام دادیم که با مشخص شدن شرایط مالی این فیلم را اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>