سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی سعید راد و بهاره افشاری/

راف‌کات «اسب‌ها همچنان‌ می‌تازند» تمام شد/ نمایش خصوصی برای اهالی مطبوعات

asbha

کارگردان فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» از مراحل پایانی تدوین این فیلم و شروع آهنگسازی آن خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» از مراحل پایانی تدوین این فیلم و شروع آهنگسازی آن خبر داد.

حسن نجفی کارگردان فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» به تهیه‌کنندگی محمدرضا محمدی که مدتی پیش فیلمبرداری آن به پایان رسید، درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: تدوین این فیلم توسط من و حسین حشمت نیا در حال انجام است که در حال حاضر راف کات آن تمام شده است. با صداگذار در حال مذاکره هستیم و قرار است حسین فاضل آهنگسازی فیلم را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه  کیفیت کنونی فیلم راضی کننده است و گمان می‌کنم فضای کلی آن برای مخاطب متفاوت و جدید باشد. با آماده نمایش شدن این فیلم بنا داریم یک اکران خصوصی برای اهالی مطبوعات داشته باشیم. همچنین برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال اقدام خواهیم کرد. به تازگی برای فیلمنامه سینمایی دیگری درخواست پروانه ساخت داده‌ایم که با تعیین تکلیف آن جزئیات بیشترش را اعلام خواهیم کرد.

در «اسب‌ها همچنان می‌تازند» سعید راد، پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده، شیوا مکینیان، ضرغام استادی اصل، مهتاب شکریان، صبا سهیلی، سمیه رمضانی، امیررضا گیتی بان، منیژه مهتاج الفضل، یزدان آخوندی و آرشان استادی اصل به ایفای نقش پرداخته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>