سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب

مینی سریال عرب‌نیا به خیابان‌های تهران رسید

fariborz-arab-nia

سریال پنج قسمتی «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا این شب‌ها در خیابان‌های تهران تصویربرداری می‌شود.

سریال پنج قسمتی «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا این شب‌ها در خیابان‌های تهران تصویربرداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما- سریال «رنگ شک» که به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود ۲۶ مهرماه کلید خورد و تا امروز نیمی از اولین قسمت سریال تصویربرداری شده است. گروه ابتدا در جاده کرج برخی از سکانس‌ها را تصویربرداری کردند و پس از آن تولید در خانه‌ای واقع در میدان انقلاب ادامه پیدا کرد. این شب‌ها نیز در خیابان های شهر تهران ادامه این مینی سریال در حال تصویربرداری است.

فیلمنامه «رنگ شک» را فریبرز عرب‌نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که باید وارد یک باند مخوف مواد مخدر شود. این در حالی است که تنها یکی از فرمانده های مافوق او از این ماموریت مطلع است و به همین دلیل در این ماموریت با مشکلات متعددی مواجه می‌شود. فریبر عرب ‌نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال ‌زاده، صالح میرزا آقایی، معصومه آقاجانی، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، طوفان مهردادیان و محمدرضا شیرخانلو ، شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی  بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

«رنگ شک» در ۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و برای سیما فیلم تولید می‌شود و هنوز مشخص نیست از چه شبکه‌ای روی آنتن خواهد رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>