سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
با حکم جعفری جلوه/

معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد فارابی منصوب شد

farabi-logo

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی حمیدرضا دیبائی را به عنوان معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی حمیدرضا دیبائی را به عنوان معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

سوره سینما- در متن این حکم چنین آمده است: نظر به حسن سوابق، ذوق و تجربیات ارزشمندتان در حوزه ارتباطات و رسانه به موجب این ابلاغ شما را به سمت «معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای» بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌نمایم.

رجاء واثق دارد با استعانت از درگاه ذات اقدس الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت مادی و معنوی موجود در بنیاد و با استفاده از سرمایه انسانی متخصص و البته کارآمد در عرصه رسانه‌ها و مطبوعات با ایجاد فضایی اصیل و انگیزه بخش و ارتباطی دوسویه و مؤثر با اهالی رسانه و علاقمندان سینمای ایران در جهت تسری ایفای نقش‌های مؤثر فرهنگی و حرفه‌ای بنیاد و رشد و اعتلای آن مؤفق و مؤید خواهید بود. همچنین اقتضاء دارد جنابعالی در امور اجرایی بنیاد نیز اینجانب را معاضدت نمائید.

حمیدرضا دیبائی متولد ۱۳۵۷ تهران و فارق التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی می‌باشد. وی عضو شورای رسانه‌ای معاونت سینمایی و سمعی و بصری، معاون اجرایی جشنواره‌ها، مجامع و امور بین‌الملل سینمایی، معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فعالیت‌های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای معاونت امور سینمایی به مدت شش سال بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>