سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب
سعیدی‌پور در گفتگو با سوره سینما:

سینما آزادی نسبت به سال ۹۱ رشد مخاطب داشته است

cinema-azadi

مدیر پردیس سینمایی آزادی استقبال از فیلم‌های اکران شده در سال ۹۲ را در مقایسه با سال پیش قابل توجه دانست.

مدیر پردیس سینمایی آزادی استقبال از فیلم‌های اکران شده در سال ۹۲ را در مقایسه با سال پیش قابل توجه دانست.

رضا سعیدی‌پور درباره وضعیت فروش فیلم‌ها در سال ۹۱ و ۹۲ در بهترین سینمای ایران به خبرنگار سوره سینما گفت: به دلیل مسائلی که در اکران سال ۹۱ داشتیم، فروش سینما آن طور که انتظار می‌رفت نبود. امسال خوشبختانه وضعیت فروش بهتر شد و میزان مخاطبان سینما آزادی بیشتر از سال پیش بودند.

وی ادامه داد: این روزها پرفروش ترین فیلم سینما آزادی «دربند» است که در سالن اصلی اکران شده، پس از آن «بشارت به شهروند هزاره سوم» و در مرحله سوم «به خاطر پونه». به نظر می رسد تقویم سال سینمایی در زمینه اکران به پایان رسیده و نباید منتظر فروش بیشتر یا پدیده ای در اکران باشیم. آنچه مهم است برنامه ریزی برای اکران سال ۹۳ و در راس آن، نوروز سال بعد است.

سعیدی‌پور با توجه به آماده بودن این سینما برای میزبانی جشنواره فجر گفت: سینما آزادی همیشه مجهز و آماده است. در تعطیلات پیش رو در تاسوعا و عاشورا تعمیرات اندکی داریم و سالن‌ها را به طور کامل تجهیز می‌کنیم تا برای میزبانی از دوستداران سینمای ایران در زمان جشنواره فیلم فجر آماده باشیم.

مدیر پردیس سینمایی آزادی ادامه داد: تنوع فیلم‌ها و چینش درست آنها در فصل اکران می‌تواند به دیده شدن آنها بینجامد. خوشبختانه امسال در این زمینه عملکرد بهتری را شاهد بودیم. در سال ۹۳ با توجه به این که بسیاری از سینماگران مطرح در جشنواره سی و دوم فیلم دارند، برنامه ریزی هوشمندانه می تواند رونق سالن های سینما را در پی داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>