سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب
کلاهداری سریال می‌سازد؟/

«شاباش» یک ماه دیگر آماده نمایش می‌شود

shabash

فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری یک ماه دیگر آماده نمایش می‌شود.

فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری یک ماه دیگر آماده نمایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، فیلم سینمایی «شاباش» در آخرین مراحل فنی است و یک ماه دیگر آماده نمایش می‌شود. کارگردان فیلم حامد کلاهداری هنوز برای ارائه «شاباش» به جشنواره فجر یا اکران عمومی آن قبل از جشنواره تصمیم نگرفته است. وی همچنین مشغول مقدمه‌های ساخت یک سریال به نام «شبکه» و یک فیلم سینمایی است که هنوز مشخص نیست کدامیک از آنها در اولویت ساخت قرار دارند. فیلمنامه «شبکه» را برادر کلاهداری هادی کلاهداری نوشته و درباره تأسیس یک شبکه تلویزیونی با عوامل ایرانی در تاجیکستان است و خانواده هایی از ایران برای پیوستن به آن به تاجیکستان مهاجرت می کنند و این آغاز ماجراهایی است. این پروژه به لحاظ پروداکشن بسیار عظیم است.

کلاهداری کارگردان فیلم‌های «شکلات داغ»، «پایان نامه» و … بوده است. در «شاباش» اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سارا خوئینی‌ها، الیزابت امینی و … بازی کرده‌اند.این فیلم داستان زندگی حاج احمد عباچی ( با بازی عبدی) را روایت می کند که پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می‌دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>