سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۲ در ۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
یک ستاره دیگر در مجموعه میرباقری/

کیانیان به «شاهگوش» پیوست

kianian-shagoosh

رضا کیانیان به جمع بازیگران مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری پیوست.

رضا کیانیان به جمع بازیگران مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری پیوست.

سوره سینما- رضا کیانیان که پیش از این در سریال «مختارنامه»  و در نقش ابن زبیر، تجربه همکاری با میرباقری داشته برای ساختن خاطره خوش و ماندگار دیگری به گروه «شاهگوش» پیوسته است. او در این سریال نقش یک مربی به نام ف. ک را دارد. یک مربی گوش شکسته که متهم شده و پایش به کلانتری ۱۰۰ ملت باز می شود و باید جواب سئوالات سرگرد اسد خفته (فرهاد اصلانی) که مسئول کلانتری است، بدهد. کیانیان که علاقه وافری به گریم های متفاوت و سنگین دارد در این کار هم زیر دستان عبدالله اسکندری، طراح چهره پردازی شاهگوش رفته است تا شمایلی متفاوت داشه باشد.

kianian-1

سریال «شاهگوش» اولین تجربه داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند است که توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد تهیه ، توزیع و روانه بازار می شود. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبرعبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان، مهرداد ضیایی، حامد میرباقری، علیرضا جعفری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، ابراهیم آبادی و … بازی می کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>