سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
ویژه برنامه‌های شبکه دو/

پخش مجدد «فرات» در شب‌های محرم

1320590297

مجموعه «فرات» به کارگردانی مازیار میری به مناسبت ایام محرم از شبکه دو پخش می‌شود.

مجموعه «فرات» به کارگردانی مازیار میری به مناسبت ایام محرم از شبکه دو پخش می‌شود.

سوره سینما- سریال «فرات» به کارگردانی مازیار میری برای محرم امسال نیز در ساعت ۲۱:۳۰  بازپخش می‌شود و تا ۱۰ قسمت ادامه خواهد داشت. این مجموعه داستان دو دوست قدیمی را به تصویر می‌کشد که بر اثر حادثه‌ای رفاقت دیرینه آنها جای خود را به دشمنی می‌دهد تا آنجا که این ۲ دوست قدیمی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. اکبر زنجانپور، حسن پورشیرازی، گوهر خیراندیش، فریبا جدی‌کار، حمید ابراهیمی، رامین راستاد، نفیسه روشن، شیوا ابراهیمی، روح‌الله کمانی، ناز آفرین کاظمی، سارا بهرامی و علی مرادی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

برنامه های مستندی ویژه این روزها در فهرست پخش شبکه قرار گرفته و همچنین در برنامه ای تحت عنوان «کوی محبت» با کربلای معلی ارتباط زنده برقرار می شود. ساعت پخش این برنامه بعد از ظهر است. در روزهای تعطیل فیلم‌هایی سینمایی با مضامین عاشورایی به پخش می رسد که همه آنها پیش از این دیده شده اند. علاوه بر آن، سخنرانی حجت الاسلام انصاریان، پناهیان و مداحی محمود کریمی و منصور خلج روی آنتن شبکه قرار خواهد گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>