سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب
تلاش برای پیدا کردن سرمایه‌گذار برای فیلم اول/

خوشحالم نقش «حر» را در ایام محرم بازی می‌کنم/ رویگری به «شاهگوش» پیوست

reza-rooygari

رضا رویگری این روزها مشغول بازی در نقش یک تعزیه‌خوان در سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی است.

رضا رویگری این روزها مشغول بازی در نقش یک تعزیه‌خوان در سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی است.

رویگری به سوره سینما گفت: این روزها که ایام سوگواری محرم را سپری می‌کنیم در سریال محمدحسین لطیفی «زمانی برای عاشقی» نقش کاراکتری را بازی می‌کنم که شبیه شخصیت حر است و نقش  حر را در تعزیه بازی می‌کند. لوکیشن در یک تکیه در میدان سپاه است. تقارن این کارم با شب‌های محرم را دوست دارم. پیشنهادهای مذهبی در بازیگری بسیار دوست داشتنی‌ هستند. چون هم علاقه به بازیگری در میان است و هم اینکه فیلمی را بازی می‌کنی که مربوط به اعتقادهایت است.

این بازیگر افزود: گمان نمی‌کنم آنطور که باید به حقیقت عاشورا در سریال‌سازی پرداخته باشیم. صرف اینکه فیلم مذهبی بسازیم کافی نیست. همانطور که نمازخواندن صرف برای درک روح واقعی معنویت کافی نیست. در سریال‌های مذهبی و عاشورایی در واقع باید به حقیقت عاشورا نزدیک شویم. پیام عاشورا و روح نهفته در این واقعه باید مورد توجه برنامه‌سازان قرار بگیرد. به هر حال بازی کردن در نقش‌های مذهبی در ایام محرم بسیار حال خوبی دارد. شخصا در این روزها که اولین تجربه همکاری با لطیفی را از سر می‌گذرانم از تقارن این مجموعه با ایام سوگواری محرم خوشحالم. خیلی از این تجربه راضی‌ام. در این سریال قرار بود نقش اصلی داشته باشم ولی به علت همزمانی‌اش با سریال «معراجی‌ها» عذر خواستم و نقش کوتاهتری را بازی کردم.

وی درباره فعالیت‌های دیگرش توضیح داد: بعد از عاشورا بازی‌ام در مجموعه «شاهگوش» شروع می‌شود. ضمن اینکه این روزها به دنبال سرمایه‌گذار برای اولین فیلم سینمایی‌ام «فانوس‌های رنگی» هستم. امیدوارم سال آینده این فیلم را بسازم.

فرهاد قائمیان، عنایت شفیعی، علیرضا اوسیوند، حمید ابراهیمی، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، محمود مقامی، زهره حمیدی، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، سعیده عرب و … بازیگران مجموعه «زمانی برای عاشقی» هستند. این مجموعه این شب‌ها از شبکه تهران در حال پخش است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>