سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب
تبریک لیلا زارع به بازیگر «حوض نقاشی»:

امیدوارم افتخاری که نگار جواهریان کسب کرده در داخل کشور ستایش شود

leila-zare

لیلا زارع که سابقه نامزدی در آسیا-پاسفیک را دارد ابراز امیدواری کرد افتخاری که نگار جواهریان کسب کرده در داخل کشور هم مورد ستایش قرار بگیرد.

لیلا زارع که سابقه نامزدی در آسیا-پاسفیک را دارد ابراز امیدواری کرد افتخاری که نگار جواهریان کسب کرده در داخل کشور هم مورد ستایش قرار بگیرد.

زارع بازیگری که در پنجمین دوره جایزه آسیا-پاسفیک برای فیلم «به امید دیدار» نامزد دریافت بهترین بازیگر زن شد درباره اهمیت این اتفاق و نامزد شدن نگار جواهریان در هفتمین دوره این مراسم به سوره سینما گفت: بسیار باعث افتخار است که بازیگری از سینمای ایران نامزد بهترین بازیگر زن در این مراسم شده است. بین نامزد شدن و بردن جایزه چندان تفاوتی نیست البته هر بازیگری دوست دارد این جایزه را دریافت کند. اما جواهریان کار خودش را ارائه داده و به اعتقاد من بهترین نتیجه ممکن را به دست آورده است. به او از صمیم قلب تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌های بیشتری را در آینده از او شاهد باشم.

وی افزود: هر سال شاهد هستیم که بازیگرانی از سینمای ایران جایزه‌های معتبری را از جشنواره‌های بین‌المللی به دست می‌آورند. این باعث افتخار است و نشان می‌دهد ما به استانداردهای جهانی نزدیکیم و قطعا کیفیت کار خود بازیگر است که چنین نتیجه‌ای را برایش به ارمغان می‌آورد. هر جایزه‌ای برای سینمای ایران خوشحال‌کننده است و کیفیت کار ما را در سطحی جهانی نشان می‌دهد.

این بازیگر اضافه کرد: جواهریان از دوستان عزیز من است. همیشه کارهایش را دوست داشته‌ام. امیدوارم کیفیت کاری‌اش را همانطور که تا به الان حفظ کرده در ادامه نیز حفظ کند. افتخاری که او برای سینمای ایران به دست آورده قابل تقدیر است و نام بازیگران زن سینمای ایران را با افتخار زنده کرده است. در چند سال اخیر بازیگران زن سینمای ایران پیشرفت چشمگیری داشته‌اند این در حالی است که آنها برای ارائه بازی بهتر ابزارهای کمی دارند اما به بهترین شکل از امکانات محدود خود استفاده کرده‌اند.

زارع گفت: چیزی که برای من همیشه دردناک است بی اعتنایی مسئولان فرهنگی در داخل به کسب چنین افتخارهایی است. یادم است زمانی که برای «به امید دیدار» در آسیا-پاسفیک نامزد شده بودم تنها چند پیامک تلفنی از دوستانم دریافت کردم. هیچ پوشش خبری یا هیچ توجهی از مسئولین سینمایی ندیدم. چنین عزمی از بازیگران یا حتی دیگر عوامل سینمایی که افتخارهای بین‌المللی برای سینمای ایران کسب می‌کنند شایسته‌ توجهی در خور است. متأسفانه چنین توجهی در حال حاضر در داخل کشور وجود ندارد امیدوارم برای این افتخارها اهمیت بیشتری قائل باشیم.

وی گفت: همان سال شایسته ایرانی هم همراه من نامزد بهترین بازیگر زن در این مراسم شده بود. به او گفتم قطعا این نتیجه حاصل کیفیت کاری‌اش بوده و چنین نتیجه‌ای حق همه بازیگرانی است که برای ارائه اجرایی بهتر تلاش می‌کنند. بازیگران زن سینمای ایران اعتماد به نفس لازم را در کار خود دارند و خود را در سطحی بین‌المللی قابل ارزیابی می‌بینند. مشکل اینجاست که کسی از داخل به پیشرفت آنها توجهی ندارد.

نگار جواهریان برای بازی در فیلم «حوض نقاشی» نامزد بهترین بازیگر زن هفتمین دوره جایزه آسیا-پاسفیک شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>