سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۲ در ۱:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
نظر طالبی درباره موفقیت بازیگر «حوض نقاشی»/

نگار جواهریان شایسته جایزه آسیا- پاسفیک است

hozenaghashi

یک کارگردان که سابقه نامزدی در مراسم آسیا-پاسفیک را دارد نگار جواهریان را شایسته دریافت این جایزه دانست.

یک کارگردان که سابقه نامزدی در مراسم آسیا-پاسفیک را دارد نگار جواهریان را شایسته دریافت این جایزه دانست.

محمدعلی طالبی که برای فیلم «باد و مه» نامزد بهترین فیلم کودک پنجمین دوره مراسم آسیا-پاسفیک شده درباره موفقیت سینماگران ایرانی در هفتمین دوره این مراسم گفت: این جایزه به مثابه اسکار آسیا تلقی می‌شود. فیلم‌ها توسط آکادمی که متشکل از چهره‌های برجسته و متخصص سینما است انتخاب می‌شوند. طبیعی است که انتخاب فیلم توسط تعداد زیادی از کارشناسان درجه یک در سطحی بین‌المللی بسیار مهم است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بازیگران ایرانی هم‌طراز با کارگردانان توانستند به جشنواره‌های بین‌المللی راه پیدا کنند و موفقیت‌های مهمی به دست بیاورند. پیشرفت سینمای ایران تنها محدود به فیلمنامه و کارگردانی نبوده، عرصه بازیگری هم شاهد جهش‌های رو به جلو بوده است. خیلی خوشحال‌کننده است که بازیگران حرفه‌ای که همیشه با زحمت کار کرده‌اند در سطحی بین‌المللی نتیجه تلاش خود را ببینند و ارزش کارشان دیده شود.

این کارگردان افزود: نگار جواهریان هم از آن دسته بازیگرانی است که بسیار منظم در این عرصه فعالیت کرده، فیلم‌های بسیار خوبی بازی کرده و حق اوست که این جایزه را بگیرد. در ادامه امیدوارم بازیگران سینمای ایران بتوانند ستاره‌های بین‌المللی باشند. چون هم استعدادش را دارند و هم خود را در این عرصه ثابت کرده‌اند. علی مصفا نمونه موفق بازیگر ایرانی است که خیلی خوب خود را در سطحی بین‌المللی نشان داد. ادامه این اتفاق برای سینمای ایران که در سال‌های اخیر مسیر پیشرفتش در سطوح جهانی به گونه‌ای بسته شده بود لازم است.

نگار جواهریان برای بازی در فیلم «حوض نقاشی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از هفتمین دوره مراسم آسیا-پاسفیک شده است. این مراسم ۲۱ آذر ماه در شهر بریسبین استرالیا برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>