سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب
اولین اسکار سینمای ایران در معرض دید سینمادوستان/

ویترین فرهادی در موزه سینما منتظر جوایز این کارگردان است

farhadi-oscar

جایزه اسکار اصغر فرهادی فیلمساز نامدار ایرانی به زودی در غرفه‌اش در موزه سینما ماندگار می‌شود.

جایزه اسکار اصغر فرهادی فیلمساز نامدار ایرانی به زودی در غرفه‌اش در موزه سینما ماندگار می‌شود.

سوره سینما- طبق اعلام موز ه‌سینما اصغر فرهادی کارگردان پر افتخار سینمای ایران حدود ۵۰ روز پیش ضمن بازدید از موزه سینما و تعامل با این مجموعه ، اعلام کرد جوایز خود را برای نگهداری و بازدید علاقمندان به موز ه‌سینما اهدا می‌کند. طبق گفته مسئولان موزه سینما زمان انجام این قضیه به اصغر فرهادی برمی‌گردد. آنطور که گفته می‌شود، فرهادی جوایزش را به طور کامل آماده کرده اما به علت مسافرت‌هایی که در روزهای اخیر داشته، آوردن آنها به موزه‌ سینما به تعویق افتاده است. ویترین فرهادی آماده شده است. به زودی علاقمندان سینما می‌توانند تنها مجسمه اسکار سینمای ایران و جوایز دیگر اصغر فرهادی را در این موزه ببینند.

فرهادی در زمان بازدید خود از موزه‌ سینما احساسش را اینگونه بازگو کرده بود: امروز را به خاطرمی سپارم، احساسی را که با آمدن به این مکان در من برانگیخته شده دلم می خواهد با خودم همواره حفظ کنم. احساس صادقانه و گرمی که انگار حاصل بودن در مسیر سینمای شریف این سرزمین است.

 اصغر فرهادی کارگردان فیلم‌‎های سینمایی تحسین شده «رقص در غبار»، «شهر زیبا»، «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته» است، وی برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد. امسال «گذشته» به عنوان نماینده سینمای ایران به آکادمی اسکار معرفی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>