سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۲ در ۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
فرزندی از خادمان فرهنگ اسلامی در خاک و خون غلتید/

پیام تسلیت وزیر ارشاد برای شهادت رایزن فرهنگی ایران

ali-janati

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت.

سوره سینما- متن پیام تسلیت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح ذیل است: من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا. بار دیگر در کمین گاه تروریسم اهریمنی، فرزندی دیگر از خادمان فرهنگ ایران اسلامی به خاک و خون غلتید و به کاروان شهیدان شاهد پیوست. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری در حمله ناجوانمردانه تروریست‌های کوردل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به شهادت رسید و برگی دیگر بر افتخارات اهالی فرهنگ و هنر افزود. این ضایعه اسفناک بار دیگر مظلومیت ملت بزرگ ایران را در دفاع از هویت اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت و ماهیت مزدوران صهیونیسم را به خوبی نشان داد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز آن شهید والامقام که در سلامت نفس و تهذیب اخلاق نمونه بود و در خدمت به فرهنگ و هنر این مرز و بوم تلاشی وصف‌ناپذیر داشت، از خداوند متعال برای وی علو درجات و برای خانواده و عموم بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، سه‌شنبه، ۲۸ آبان، در اثر انفجار تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت به شهادت رسید.