سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
به عنوان نخستین محصول مشترک ایران و اروپا

تولید انیمیشن « پارازیت» به پایان رسید

توليد انیمیشن « پارازیت» به پایان رسید

سوره سینما: تولید مشترک انیمشن “پارازیت” با همکاری مرکز انیمیشن حوزه هنری و شرکت فلوید (Floid) و مدرسه عالی هنر(Hochschoule Luzern) سوئیس به پایان رسید

سوره سینما: تولید مشترک انیمشن “پارازیت” با همکاری مرکز انیمیشن حوزه هنری و شرکت فلوید (Floid) و مدرسه عالی هنر(Hochschoule Luzern) سوئیس به پایان رسید

بنابر گزارش «سوره سینما» به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری، نسخه نهایی «پارازیت» در روزهای اخیر آن تهیه شده و به زودی روی نسخه ۳۵ م.م عرضه می‌شود.

این فیلم کوتاه که “امید خوش‌نظر” کارگردان  آن است ، داستان نگهبان یک مرز فرضی ،که از صدای رادیویی دریک دکل به توهم جنگ دچار می‌شود را در فضایی فانتزی و طنزآمیز به تصویر می‌کشد .
این فیلم کوتاه علاوه بر نمایش در همایش جهانی انیمیشن ،که دسامبر جاری میلادی در شهر لوتزرن کشور سوییس برگزار می‌شود، در ماه نوامبر برای دانشجویان مدرسه عالی هنر سوئیس  نیزنمایش داده خواهد شد و اولین اکران خصوصی آن نیز در سینمای اصلی شهر “لوتزرن” انجام می‌شود.

سید مسعود صفوی و جوخن اهمان (Jochen Ehmann)؛ تهیه کنندگان، بهزاد رجوی‌پور؛ انیماتور اصلی، مجید اسماعیلی و علیرضا رنجبر؛ مدلر، مهدی ابراهیم‌خانی؛ استوری برد، آرش کریمی؛ تدوین، امید نیک‌نژاد؛ بافت دهی، گیدو کلر (Guido Keller)؛ صداگذاری، جوردانو کانوا (Giordano Canova)؛ جلوه‌های بصری، از جمله عوامل تولید ایرانی و سوییسی این فیلم هستند.

گفتنی است تولید این فیلم در مرکز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری و پس‌تولید آن در شرکت فلوید (Floid) کشور سوییس و مدرسه عالی هنر(Hochschoule Luzern) آن کشور انجام شده است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>