سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
دفاع مقدس از منظر زنانه/

شعله شریعتی «شکوه یک زندگی» را درباره همسران شهید می‌نویسد

n00006099-b

شعله شریعتی از نگارش دو متن جدید برای تلویزیون خبر داد.

شعله شریعتی از نگارش دو متن جدید برای تلویزیون خبر داد.

شریعتی به سوره سینما گفت: این روزها درگیر نوشتن دو متن برای تلویزیون هستم. یکی «شکوه یک زندگی» نام دارد و به تهیه کنندگی امیرعباس کنی برای شبکه دوم سیما آماده خواهد شد. تا امروز ۵ قسمت از این سریال نوشته شده و سایر قسمت ها نیز با همکاری اعظم بهروز در حال نگارش است. فعلا منتظر پاسخ شورای طرح و برنامه معاونت سیما و همچنین تزریق شدن بودجه به پروژه هستیم.«شکوه یک زندگی» داستان زنی را تعریف می کند که پس از شهادت همسرش سرپرستی هفت خردسال را بر عهده می گیرد و آنان را به مدارج بالای علمی می رساند. به طور کلی در این سریال قصد داریم فداکاری همسران شهید را به نمایش بگذاریم.

این نویسنده گفت: برای شبکه تهران به زودی یک سریال خواهم نوشت. تهیه کنندگی آن را مهدی داوری بر عهده دارد. در چند ماه اخیر تله فیلمی با عنوان «ناشناس» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و کارگردانی حمید بهمنی نوشتم که محور آن را مسائل جانبازان تشکیل می داد.

شعله شریعتی در پاسخ به این سوال که چرا کارنامه تلویزیونی اش پربار تر از کارنامه سینمایی اوست، گفت: من در عرصه تلویزیون تجربه و سابقه کار بیشتری دارم و طبیعی است که بیشتر پیشنهادهایم از این سمت باشد، اما اگر فرصتی به دست بدهد کار در سینما را هم دوست دارم، همچنان که قبلا نیز با کارگردانان مطرحی مثل پوران درخشنده کار کرده ام.

شعله شریعتی فیلمنامه‌های «رویای خیس»، «مرثیه برف» و «خانه‌ای در شن» را نوشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>