سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب
تهیه‌کننده «ازدواج سعید و لیلا»:

بیش از هزار بازیگر تست دادند/ به کیفیت جشنواره فجر امسال امیدوارم

reza-rakhshan

رضا رخشان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» همچنان مشغول انتخاب بازیگر برای فیلمش است.

رضا رخشان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» همچنان مشغول انتخاب بازیگر برای فیلمش است.

رضا رخشان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» درباره طولانی شدن پیش‌تولید این فیلم به سوره سینما گفت: همچنان مشغول انتخاب بازیگر هستیم. فیلمنامه «ازدواج سعید و لیلا» کیفیت بالایی دارد و برای پیدا کردن دو کاراکتر اصلی باید بیشترین تمرکز را داشته باشیم. بیش از ۱۰۰۰ بازیگر را تاکنون دیده‌ایم اما هنوز گزینه مورد نظر را پیدا نکرده‌ایم. سن کاراکترهای فیلمنامه تقریبا پایین است و در بازیگران سینمای ایران کمتر بازیگر در این سن داریم. بخشی از حساسیت ما برای پیدا کردن بازیگر مورد نظر پر کردن خلأ موجود در این رنج سنی است.

تهیه‌کننده «ضد گلوله» درباره انتظارش از جشنواره فجر امسال گفت: تقریبا از اولین دوره برگزاری این جشنواره تاکنون شاهد برگزاری همه دوره‌ها بوده‌ام و هیچ دوره‌ای را از دست ندادم. یادم می‌آید در سال‌های ابتدایی همه فیلم‌های جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار بودند. هر چه جلوتر آمدیم از کیفیت فیلم‌ها و طبعا جشنواره کاسته شد. در سال‌های گذشته در آستانه جشنواره فیلم فجر با اشتیاق منتظر برگزاری یک جشنواره متفاوت‌تر از سال قبل بودیم اما این اتفاق نمی‌افتاد. سال گذشته از دیدن کیفیت پایین فیلم‌ها شوکه شدم. اما امسال با وجود حضور فیلمسازان صاحب سبک و باسابقه به جشنواره‌ای پربار امیدوارم. اتفاق‌های مثبت از ابتدای تغییرات مدیریتی انتظار همه سینماگران را برای برپایی یک جشنواره باکیفیت بیشتر کرده است. خیلی دوست داشتم امسال در جشنواره حضور داشته باشم اما به دلیل طولانی شدن پیش‌تولید و حساسیتی که در انتخاب بازیگر داریم ترجیح دادم عجله نکنیم.

رضا رخشان بیشتر در عرصه فیلمبرداری در سینما فعالیت کرده و «ازدواج سعید و لیلا» دومین تجربه وی در مقام تهیه‌کنندگی است. این فیلم را سعید سلطانی کارگردان مجموعه «ستایش» کارگردانی خواهد کرد.

 


2 thoughts on “بیش از هزار بازیگر تست دادند/ به کیفیت جشنواره فجر امسال امیدوارم”

  1. الهه می‌گه:

    سلام . چرا هیچ جایی برای هماهنگی نیست که بشه تست داد :(

  2. shirin ershadi می‌گه:

    سلام برای تست به کجا باید مراجعه کرد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>