سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
یک سریال جدید برای شبکه سه/

عمار تفتی نویسنده می‌شود/ پایان همکاری با عرب‌نیا

IMAGE634512613204375000 (1)

عمار تفتی تا ۱۰ روز دیگر بازی در یک مجموعه دفاع مقدسی را آغاز می‌کند.

عمار تفتی تا ۱۰ روز دیگر بازی در یک مجموعه دفاع مقدسی را آغاز می‌کند.

تفتی به سوره سینما گفت: مجموعه «در بند اروند» یک مینی سریال ۶ قسمتی برای شبکه سوم است که من تا ۱۰ روز دیگر به آن می پیوندم. در این پروژه نقش یک نویسنده را دارم که خاطرات خود را می نویسد. این مجموعه دفاع مقدس را محور اصلی خود قرار داده است. سیامک صرافت آن را کارگردانی می کند و امیدوارم من نیز به خوبی بتوانم در این نقش ظاهر شوم.

وی افزود: همچنین یک هفته قبل نیز بازی در مجموعه «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب نیا را به پایان رساندم. در این سریال نقش منفی دارم. در واقع یکی از اعضای باند مخوف قاچاقی هستم که خبر ندارند نیروی پلیسی نفوذی در میان آن مشغول به کار شده است.

تفتی در پاسخ به این سوال که چرا در تلویزیون بیشتر از سینما فعالیت دارد، گفت: این موضوع علت خاصی ندارد. در حقیقت در چند سال اخیر پروژه هایی که به من پیشنهاد شدند، یا از کیفیت مطلوبی بهره مند نبودند و یا کاراکتری که برای من در نظر گرفته شده بود، چیزی نبود که مطمئن باشم از پس اجرای صحیح اش بر می آیم.

عمار تفتی امسال بازی در فیلم «به تهران خوش آمدید» را به پایان رساند. «خواب زمستانی»، «نان، عشق، موتور هزار» و … از دیگر تجربه های سینمای عمار تفتی است.