سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۲ در ۳:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
ادامه نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید»/

«زیباتر از زندگی» اواخر آذرماه اکران می‌شود

IMAGE634955871539487133

تهیه‌کننده «زیباتر از زندگی» ابراز امیدواری کرد این فیلم بتواند شائبه کم فروش بودن آثار دفاع مقدسی را بر هم بزند.

تهیه‌کننده «زیباتر از زندگی» ابراز امیدواری کرد این فیلم بتواند شائبه کم فروش بودن آثار دفاع مقدسی را بر هم بزند.

سید سعید سیدزاده درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی به سوره سینما گفت: قرار است مؤسسه جبرئیل فیلم اواخر همین ماه یعنی آذرماه فیلم را اکران کند. هنوز سینمای سرگروه مشخص نیست اما مایلیم یکی از سینماهای حوزه هنری سرگروه باشد. این شائبه در مورد سینمای دفاع مقدس وجود دارد که فیلم دفاع مقدسی نمی‌فروشد. امیدوارم «زیباتر از زندگی» بتواند در راستای تغییر این تفکر گاه بردارد.

وی افزود: یکی از دلایلی که تا به حال این فیلم را اکران نکرده‌ایم این است که منتظر بهترین شرایط پخش بودیم. شرایط پخش مناسب یکی از امکان‌هایی است که ما را در جهت تغییر تفکری که به آن اشاره کردم یاری خواهد کرد. پخش مناسب شامل زمان مناسب، اطلاع رسانی و تبلیغات اساسی است. اگر همه مؤلفه‌ها در کنار هم قرار بگیرند می‌توان گیشه موفق برای فیلم پیش‌بینی کرد.

تهیه‌کننده «شب بخیر فرمانده» اضافه کرد: «زیباتر از زندگی» ساختار دراماتیک جذابی دارد. مطمئنم تماشاگران با لذت تا انتهای فیلم را تماشا خواهند کرد و به دیگران هم توصیه می‌کنند فیلم را ببینند. بخش مهمی از جامعه ما کسانی هستند که با تاریخ جنگ آشنایی دارند. این عزیزان یکی از مخاطبان فیلم ما هستند. گرچه برخی فیلم‌ها باعث دلزدگی تماشاگر از سینمای دفاع مقدش شده‌اند اما ما امیدواریم «زیباتر از زندگی» که بدون بزرگ‌نمایی و با رعایت واقعیت به سمت داستان دفاع مقدسی رفته است بتواند قدمی در آشتی مخاطب با این نوع سینما بردارد.

این تهیه‌کننده درباره پروژه تازه‌اش گفت: فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» همچنان توسط انسیه شاه‌حسینی در حال نگارش است. شاه‌حسینی در نگارش، گروه ندارد و مرحله تحقیقات و نگارش را به تنهایی و با حساسیت طی می‌کند. باید ببینیم فیلمنامه کی تمام می‌شود تا بتوانی درباره مقدمات تولید دقیق‌تر صحبت کنیم.

در «زیباتر از زندگی» حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن، جواد طاهری و … بازی کرده‌اند. شاه‌حسینی ساخت فیلم‌های «پنالتی»، « غروب شد بیا»، «شب بخیر فرمانده» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>