سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب
تقی‌پور در گفتگو با سوره سینما:

علاقمندان مسابقه تبلیغاتی جشنواره فجر منتظر یک بخش ویژه باشند/سینمادارها داور می‌شوند

iraj-taghi-poor

مدیر مسابقه تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر از اضافه شدن یک بخش جنبی متفاوت به مسابقه امسال خبر داد.

مدیر مسابقه تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر از اضافه شدن یک بخش جنبی متفاوت به مسابقه امسال خبر داد.

ایرج تقی‌پور مدیر مسابقه مواد تبلیغاتی، عکس و پوستر سی و دومین جشنواره فیلم فجر درباره آخرین خبرهای این بخش جشنواره به سوره سینما گفت: اولین دوره مسابقه مواد تبلیغاتی سال ۶۵ برگزار شد. آن دوره را من به همراه آقایان خسروجردی و صادقی مدیریت کردیم. این مسابقه در ادوار مختلف جشنواره به صورت دائمی وجود نداشته. برخی دوره‌ها برگزار نشده و برخی دوره‌ها نه. امسال هم شاهد برگزاری این مسابقه خواهیم بود. این بخش شامل مسابقه عکاسی فیلم، پوستر، تبلیغات محیطی، تیزر و … است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند و از تاریخ دقیق مهلت ارسال آثار باخبر شوند. مسئول دبیرخانه سیامک زمردی است که پاسخگوی همه سؤالات دوستان است. داوران هنوز مشخص نشده‌اند و ظرف دو هفته آینده اسامی آنها اعلام می‌شود. معمولا داوران مسابقه را از عکاسان، کارگردانان صاحب ذوق گرافیکی، پخش‌کننده‌ها یا سینمادارها و دیگر کارشناسان انتخاب می‌شوند. از ابتدا که این مسابقه طراحی شد هدف، ارتقای سطح کیفی تبلیغات در سینما بود. اما چون این مسابقه در ادوار مختلف به طور دائم برگزار نشد و در برگزاری‌اش توقف داشت تأثیرات محدودی به همراه داشته اگر مسابقه به طور متداوم برگزار می‌شد شاهد تأثیر بیشتری از آن بودیم.

وی گفت: دو نمایشگاه از آثار شرکت‌کنندگان در برج میلاد و  یکی از گالری‌های معتبر شهر تهران که هنوز نامش مشخص نیست برگزار خواهد شد. یک بخش ویژه که قرار است تمام ایده‌های متفاوت و ویژه این بخش را در خود جای دهد طراحی می‌شود که جزئیات بیشتری از آن متعاقبا اعلام می‌شود.

علیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>