سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
«هیس!» به شبکه نمایش خانگی می‌آید/

ترسیدم نسخه بی‌کیفیت «هیس!» قاچاق شود/ توزیع زود هنگام به ضرر سینماست

hiss-dokhtar-ha

کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» از توزیع این فیلم در روزهای آینده خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» از توزیع این فیلم در روزهای آینده خبر داد.

پوران درخشنده که قرار است این فیلم را به زودی روانه شبکه خانگی کند، درباره چرایی این توزیع زود هنگام به سوره سینما گفت: متاسفانه بازار قاچاق کالاهای فرهنگی هر روز گرم تر می‌شود و مقابله خاصی نیز با افراد سودجو نمی‌شود. ما سعی کردیم هر چه زودتر این فیلم را در شبکه خانگی توزیع کنیم تا مورد سو استفاده این فعالان غیر قانونی واقع نشود.

درخشنده در پاسخ به این سوال که آیا توزیع سریع آثار سینمایی در شبکه خانگی باعث رکود مخاطب سینما نمی‌شود؟ گفت: به طور حتم در شرایط کنونی که سینما دچار کمبود تماشاگر است این اتفاق به رکود مخاطب سینما دامن می‌زند اما واقعا مسئله به صاحبان آثار برنمی‌گردد باید ساز و کار مناسب و قاطعی وجود داشته باشد تا از قاچاق محصولات فرهنگی جلوگیری کند. فیلمسازان در زمان اکران همواره ترس دارند که فیلمهایش از راه‌های مختلف مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

وی ادامه داد: من از اینکه فیلمم با کیفیت نامناسب و به شکل کاملا بد قاچاق و منتشر شود ترس دارم. از این رو علی رغم اینکه هنوز «هیس!» بر پرده برخی از سینماهای کشور است و فروش قابل توجهی هم همچنان دارد این فیلم را قصد داریم طی روزهای آینده در شبکه خانگی در پکیجی مناسب با کیفیت منتشر کنیم.

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» که از عید فطر روانه اکران عمومی شد توانست با فروش نزدیک به ۵ میلیارد مورد استقبال گسترده‌ای از مخاطبان قرار گرفت.

hiss-khanegi


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>