سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۲ در ۵:۰۶ ب.ظ چاپ مطلب
ایوبی: برای نفی گذشته نیامده‌ایم/

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان برگزار شد

neshast-cinema-javan

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران عصر امروز در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور اهالی سینما برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران عصر امروز در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور اهالی سینما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران عصر امروز یکشنبه ۱۰ آذر در سالن اجتماعات ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل سابق انجمن، حبیب ایل‌بیگی مدیرعامل جدید انجمن، علیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر، سید مهدی طباطبایی‌نژاد مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امیرشهاب رضویان، مجید برزگر، طهامسب صلح‌جو، علی محمدقاسمی، هوشنگ توکلی، محمد حمزه‌زاده و جمع زیادی از سینماگران و اهالی مطبوعات برگزار شد. همچنین بخشی از این مراسم به معارفه حسین مسافرآستانه به عنوان مدیرعامل جدید مؤسسه رسانه‌های تصویری اختصاص یافت.

anjoman-javanan1

در این مراسم که با اجرای مژگان زرگر مدیر امور جشنواره‌های بین‌الملل و سرپرست روابط عمومی انجمن سینمای جوان برگزار شد هوشنگ توکلی به عنوان عضو هیئت امنای سابق انجمن، طهماسب صلح‌جو، امیرشهاب رضویان، حبیب ایل‌بیگی و حسین مسافرآستانه روی سن آمدند و صحبت کردند. حجت‌الله ایوبی هم به عنوان آخرین سخنران مراسم  در بخشی از سخنانش گفت: هاشم میرزاخانی بنای خوبی را با نگاهی روشن و آینده‌نگری در سینمای جوان پی‌ریزی کرد. مدیریت جدید هم بنایش بر نو ساختن نیست، بنای هیچکدام از ما نیست که از نو بسازیم و گذشته را نفی کنیم .میراث امروز سینمای جوان از گذشتگان به ما رسیده است. دوستانی که از دهه ۶۰ این چراغ را روشن نگه داشتند . باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت در عرصه فرهنگ و هنر را پیدا کرده‌ایم. چون فرهنگ و هنر ریگ کف جوی است که باقی می‌ماند.

مشروح گزارش این مراسم فردا دوشنبه ۱۱ آذرماه در سوره سینما منتشر می‌شود.