سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

احمد کاوری فیلمنامه‌ای درباره زندگی یک شهید نوشت

ahmad-kaveri

احمد کاوری از پایان گرفتن نگارش فیلمنامه «عاشق» با محور زندگی یک شهید خبر داد.

احمد کاوری از پایان گرفتن نگارش فیلمنامه «عاشق» با محور زندگی یک شهید خبر داد.

کاوری به سوره سینما گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه «عاشق» را با محور زندگی شهید عبدالله میثمی به پایان رسانده‌ام. او از رزمنده های غواص بوده و در عملیات های کربلای چهار و پنج، رشادت ها داشته است. من به پیشنهادی سعید سعدی تصمیم به نگارش این متن گرفتم و قرار است با تهیه کنندگی ایشان و کارگردانی خودم ساخته شود. طرح اولیه این فیلمنامه را خانم مونا انوری‌زاده نوشته و ما پس از هشت ما که درگیر تحقیقات بودیم، شروع به نگارش کردیم و حالا پس از یک سال یک فیلمنامه کامل آماده شده که هنوز سرمایه گذاری ندارد.

وی همچنین درباره فیلمنامه تازه پروانه ساخت گرفته خود گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای شروع فیلم «آی با کلاه» هستیم. این فیلمنامه را خودم نوشته ام و قرار است تهیه کنندگی اش را بر عهده بگیرم. مهدی فیوضی آن را کارگردانی خواهد کرد. تا زمانی که مسائل مالی پروژه مشخص شود، دست به انتخاب عوامل و لوکیشن نمی زنم. البته قرار است یک فیلم با هزینه های معقول و پروداکشن متوسط سینمایی تولید شود و قصد نداریم خارج از عرف‌ها کاری انجام دهیم.

احمد کاوری فیلم‌های سینمایی «خودزنی» و «نفوذی» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>