سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
جمعه بعد از ظهر/

«بچه‌های نسبتا بد» به رادیو جوان می‌روند

bache-haye-nesbatan-bad

برنامه رادیویی «روزهای دوست داشتنی» جمعه ۱۵ آذرماه میزبان عوامل مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» است.

برنامه رادیویی «روزهای دوست داشتنی» جمعه ۱۵ آذرماه میزبان عوامل مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» است.

سوره سینما- برنامه «روزهای دوست داشتنی» یک برنامه اجتماعی در شبکه رادیویی جوان است که جمعه ۱۵ آذر روی آنتن می رود و فرزاد حسنی عوامل سریال «روزهای دوست داشتنی» را میزبانی خواهد کرد تا درباره یک موضوع اجتماعی میزگردی تشکیل شود. سیروس مقدم، میلاد کی مرام، پیمان سجادی و نیکی مظفری از کسانی هستند که دور میز استودیو می نشینند و البته تعدادی از شنوندگان رادیو نیز حضور خواهند داشت. این برنامه هر هفته درباره یک موضوع صحبت می کند و این بار نیز حول محور یک سوژه اجتماعی بحث می شود: بدترین کاری که هر کسی می تواند انجام بدهد چیست؟

ویژگی خاصی که این برنامه را متمایز می‌کند، حضور مهدی امین لاری شاعر و نوازنده ای است که به همراه گیتار خود در کنار جمع حاضر است و به صورت بداهه با استفاده از کلماتی که افراد به کار می برند، شعر می‌سراید و می نوازد. بناست هر هفته «روزهای دوست داشتنی» مهمان های مختلفی را دعوت کند و درباره موضوعات گوناگون با آنها به بحث بنشیند و البته امکان حضور شنونده های داوطلب  در استودیوی ضبط نیز برای هر برنامه میسر است.

طراحی و تهیه‌کنندگی و سردبیری این برنامه را مرسده بابایی بر عهده دارد. صدابرداری برنامه را مهدی حدادی انجام می‌دهد و جمال موسوی کارشناسی است که قرار است بحث را با زبان طنز پیش ببرد. «روزهای دوست داشتنی»هر هفته در روزهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روی آنتن رادیو جوان قرار می‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>