سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «فرشته» مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند/ در راه جشنواره فیلم فجر

IMAGE634419146874531250

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از ساخت فیلم سینمایی «فرشته» خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از ساخت فیلم سینمایی «فرشته» خبر داد.

ابراهیم اصغری به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی بنده که فیلمبرداری آن مدتی پیش در شهر مشهد به اتمام رسیده است هم اکنون توسط سروش محمد زاده مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: این فیلم مضمونی اجتماعی دارد که در یک فضای شهری روایت می‌شود. موضوع آن درباره خانواده‌ای است که پدر به زندان افتاده و دخترش در تلاش است تا او را از زندان آزاد کند که اتفاقاتی را رقم می‌زند. «فرشته» محصول صدا و سیمای خراسان است که برای حضور در بخش فیلم اولی‌های سی و دومین فیلم فجر متقاضی شرکت است و فرم جشنواره را برای آن پر کرده‌ایم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شور شیرین» افزود: عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: داود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، مدیر تولید: ابراهیم الهیاری، طراح صحنه: داود رحمانی، طراح لباس: محبوبه سلطانی، طراح گریم: حجت خاکپور، و بازیگران: الهی شه‌پرست، روشنک سه قلعگی، ندا کوهی، امیر محاسبتی، سعید ولی‌زاده، امیرحسین رفیعا و…

اصغری درباره وضعیت کنونی فیلم سینمایی «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده گفت: مراحل فنی این فیلم هم به اتمام رسیده و برای حضور در بخش فیلم اولی‌های جشنواره فیلم فجر امسال فرم درخواست را پر کرده ‌ایم.