سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

درخواست آکادمی اسکار برای دریافت فیلمنامه «هیس!»

pouran-academy-soureh

آکادمی اسکار طی نامه ای به پوران درخشنده خواستار دریافت یک نسخه از فیلمنامه «هیس! دخترها فرباد نمی زنند» شد.

آکادمی اسکار طی نامه ای به پوران درخشنده خواستار دریافت یک نسخه از فیلمنامه «هیس! دخترها فرباد نمی زنند» شد.

 سوره سینما – به گزارش شرکت فیلمسازی خورمهر، بخش فیلمنامه آکادمی اسکار طی نامه ای به پوران درخشنده درخواست کرد تا یک نسخه از فیلمنامه «هیس!» در اختیار آن مرکز قرار گیرد.

در این نامه آمده است :

«خانم درخشنده عزیز

کتابخانه آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک (آکادمی اسکار) علاقه مند است یک نسخه از فیلمنامه «هیس! دخترها فرباد نمی زنند» را در مجموعه مرکزی دائمی خود نگهداری نماید. فیلمنامه های موجود در مجموعه ما، تنها به منظور اهداف تحقیقاتی قابل دسترسی بوده و در میان کاربران دائمی ما دانشجویان، فیلم سازان، نویسندگان و هنرپیشگان دیده می شوند.

 ما به عنوان یک کتابخانه تحقیقاتی اجازه انتشار و پخش آثار را نخواهیم داد و تمامی آثار ما تنها در اتاق مطالعه کتابخانه مورد مطالعه و بررسی قرار خواهند گرفت. علاوه براین هرگونه عکس برداری از فیلمنامه ها قدغن خواهد بود.

گِرِگ والش- بخش فیلمنامه آکادمی اسکار»

گفتنی است فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» هم اکنون در آمریکا روی پرده است و در آن بازیگرانی چون طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی و … بازی می کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>