سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب
نفیسه روشن و دو تله فیلم آماده پخش/

روشن: مجموعه «در بند اروند» مخاطب را غافلگیر می‌کند

nafise1

مجموعه «در بند اروند» با بازی نفیسه روشن بهمن ماه از شبکه سه پخش می‌شود.

مجموعه «در بند اروند» با بازی نفیسه روشن بهمن ماه از شبکه سه پخش می‌شود.

نفیسه روشن به سوره سینما گفت: دو سه روز دیگر عازم شمال هستم تا بازی در مجموعه «در بند اروند» را آغاز کنم. این مجموعه بهمن ماه از شبکه سه پخش می‌شود و به دلیل تازگی قطعا مخاطب را غافلگیر خواهد کرد. فاصله‌ای بین تولید و پخش آن وجود ندارد و همین موضوع باعث می شود مخاطب ملموس بودن ناشی از به روز بودن آن را بهتر دریابد. این سریال را سیامک صرافت کارگردانی می‌کند.

وی افزود: به تازگی بازی در فیلم کودک «تتل و راز صندوقچه» را هم به پایان رسانده ام. این فیلم متاسفانه به جشنواره اصفهان امسال نرسید و به همین دلیل سال آینده و پس از نمایش داده شدن در جشنواره کودک سال ۹۳  اکران عمومی می‌شود. احساس خوبی از بازی در این فیلم دارم و امیدوارم به مذاق مخاطبان خردسالش خوش بیاید. «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان، درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود باعث بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و خودش هم تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

روشن همچنین درباره دیگر کارهای خود توضیح داد: تله فیلم های «مسیر ناتمام» و «تهران دربست» هنوز پخش نشده‌اند. اولی را علیرضا امینی کارگردانی کرده و بعدی را سپهر محمدی. در «مسیر ناتمام» قصه یک خانواده مذهبی روایت می‌شود که پدر (محمود عزیزی)  از سفر حج باز می گردد، اما این بازگشت با افشای رازهای خانوادگی همراه می‌شود. در  «تهران دربست» نقش دختری را دارم که اسباب کشی دارد. او با یک گروه باربری آشنا می‌شود و این آشنایی سرآغاز ماجراهای طنز است.

نفیسه روشن در فیلم‌های سینمایی «چک»، «مادر زن سلام»، «شاخه گلی برای عروس» و … بازی کرده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>