سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب
تبریک مدیر عامل سازمان سینمایی سوره/

«حوض نقاشی» اثری اصیل درباره احترام به خانواده است

biglarii-hoz

سهیل جهان بیگلری با انتشار پیامی موفقیت «حوض نقاشی» در آسیا پاسیفیک را به عوامل فیلم تبریک گفت.

سهیل جهان بیگلری با انتشار پیامی موفقیت «حوض نقاشی» در آسیا پاسیفیک را به عوامل فیلم تبریک گفت.

سوره سینما- فیلم «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری در سال ۹۱ جایزه یونسکو را از مراسم آسیا پاسیفیک به دست آورد. مدیر عامل سازمان سینمایی سوره در پی این موفقیت پیام تبریکی منتشر کرد که در پی می‌خوانید:

یا لطیف

«حوض نقاشی» اثری هنرمندانه، اصیل و دوست داشتنی درباره عظمت عشق و احترام خانواده در فرهنگ ایرانی است. این فیلم که تصویری ملموس از روزگار ما، روشنی‌ها و امیدهایش ارائه می‌دهد، از انسان‌هایی سخن می‌گوید که از دل تاریکی، مشکلات و بحران ها مسیری رو به فردا می سازند و با همدلی و همراهی تلخی ها را پشت سر می گذارند.

«حوض نقاشی» هدیه حوزه هنری و سازندگان خلاقش به جامعه ای است که زن و مرد و کودکش باور دارند آینده از آن آنها است و رویای زندگی بهتر و آرامش همراه با عشق و صداقت ممکن خواهد بود. انتخاب این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر از سوی مردم نشان دهنده این است که خانواده های ایرانی با شخصیت‌های واقعی و باورپذیر «حوض نقاشی» همراه شده اند، استقبال از فیلم در نوروز ۹۲ نوار موفقیت‌های آن در جشنواره فجر را کامل کرد و پس از آن نمایش های مختلف در فضای بین‌المللی، صدای عشق و دوستی را به مخاطب جهانی رساند.

اینک و در ویترین بزرگ آسیاپاسیفیک نامزدی خانم نگار جواهریان و دریافت جایزه یونسکو برگ دیگری به افتخارات بین‌المللی «حوض نقاشی» افزود. با تبریک این موفقیت ارزشمند به تیم حرفه‌ای و یکدل سازنده این اثر به یادماندنی، برای سینمای آبرومند و شریف ایران آرزوی روزهایی سراسر کامیابی دارم. امید که پیروزی‌ها، شکوه و عظمت مردم این سرزمین بیش از پیش در آیینه سینما تبلور یابد./ سهیل جهان بیگلری.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>