سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
سرمای آخر پاییز در سالن‌های سینما/

«ابرهای ارغوانی» ۲۰ میلیون تومان در سه روز فروخت

abrhaye-arghavani

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی در سه روز ۲۰ میلیون تومان فروش کرد.

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی در سه روز ۲۰ میلیون تومان فروش کرد.

حبیب اسماعیلی به سوره سینما گفت: فیلم «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی در ۱۴ سالن تهران و ۶ سالن شهرستان اکران شده و تا امروز فروش ۲۰ میلیونی را در شهر تهران به دست آورده که با توجه به رقبای موجود در گیشه، نتیجه بدی نیست.

وی افزود: این فیلم نسل جوان و خانواده های آنان را در دایره مخاطبان خود قرار می‌دهد و یک هشدار جدی به حساب می آید برای آنان که با سختگیری های بی جای خود، ناخواسته فرزندان خود را به مسیرهای منحرف هدایت می کنند. به نظرم جا دارد دانشجویان نیز به تماشای این فیلم بنشینند، هرچند که ایام امتحانات نزدیک است. به طور کلی به دلیل سرمای هوا و کوتاه شدن روزها به زعم خیلی‌ها نیمه دوم سال زمان خوبی برای اکران نیست. شاید اگر نیمه اول سال را با آن همه تعطیلی و روزهای طولانی در نظر بیاوریم، علت رکود سینماها در  پاییز و زمستان روشن شود، اما این بهانه خوبی برای مسوولان، مدیران و هنرمندان نیست. سینما باید تمام ایام سال گرم باشد.

«ابرهای ارغوانی» ماجرای دختری را روایت می‌کند که برای گریز از ازدواج اجباری از شهرستان به تهران می‌آید. در این فیلم حسین یاری، هانیه توسلی، بهناز جعفری، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌بخش، امید روحانی و رویا تیموریان بازی کردند. سیامک شایقی  فیلم‌های سینمایی «جهیزیه برای رباب»، «باغ فردوس ۵ بعد از ظهر»، «رنوی تهران ۲۹»، «خواب زمستانی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>