سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

«سیمرغ» برای جشنواره فیلم فجر منتشر می‌شود

fajr31_3

نشریه روزانه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با نام «سیمرغ» به سردبیری مهدی غلامحیدری منتشر می‌شود.

نشریه روزانه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با نام «سیمرغ» به سردبیری مهدی غلامحیدری منتشر می‌شود.

سوره سینما- یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: نشریه روزانه این دوره از جشنواره به سردبیری مهدی غلامحیدری از منتقدان و روزنامه‌نگاران فرهنگی و سینمایی در روزهای برگزاری جشنواره منتشر می‌شود.

عشیری تصریح کرد: نشریه روزانه جشنواره با نگاهی نو و با مشارکت اهالی رسانه در بخش‌های مختلف به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود.وی خاطرنشان ساخت: در بخش‌های مختلف این نشریه سعی شده از حضور منتقدان صاحب نام و اهالی رسانه بهره گرفته شود تا این نشریه که در واقع متعلق به همه اهالی رسانه و هنرمندان است، با هم‌فکری و هم‌دلی آن‌ها ارائه شود.
مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ادامه افزود: با استفاده از کادری مجرب و باسابقه در مطبوعات به عنوان اعضای تحریریه بولتن و بهره‌گیری از ایده‌های نو و جذاب در بخش‌های جشنواره سعی می‌شود امسال نشریه‌ای متفاوت را شاهد باشیم.

وی افزود: نشریه روزانه در ۲۴ صفحه آماده خواهد شد و شامل بخش‌های گوناگونی چون گفت‌وگو با کارگردانان و بازیگران حاضر در جشنواره، گفتگو با چهره‌های فرهنگی کشور، معرفی فیلمهای بخش‌های مختلف، گزارش روزانه از نشست‌‌‌ پرسش و پاسخ فیلم‌ها، مرور ۳۰ سال جشنواره فیلم فجر، یادداشت هنرمندان، بازیگران، منتقدان و نویسندگان سینمایی و… خواهد بود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه بولتن جشنواره امسال تهران‌محور نخواهد بود گفت: تدابیری اندیشیده شده که در بولتن امسال گستردگی جغرافیایی جشنواره و سراسری بودن آن لحاظ شود. بولتن روزانه از روز اول جشنواره در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>