سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
ابراهیم معیری:

«گلوگاه» در شبکه نمایش خانگی مخاطب پیدا می‌کند

galoogah-1

کارگردان فیلم «گلوگاه» پیش‌بینی کرد فیلمش در شبکه نمایش خانگی مخاطب جذب می‌کند.

کارگردان فیلم «گلوگاه» پیش‌بینی کرد فیلمش در شبکه نمایش خانگی مخاطب جذب می‌کند.

ابراهیم معیری به سوره سینما گفت: به تازگی «گلوگاه» وارد شبکه نمایش خانگی شده.  به نظر من این رسانه نسبت به سالن های نمایشی که در سطح شهرها وجود دارند، به شکل گسترده تری در دسترس مردم است و همین موضوع باعث می شود طیف تازه ای از مخاطب را جذب کند. فیلم من در سینماها اکران محدودی داشت، اما به وضعیت فروش آن در شبکه نمایش خانگی امیدوار هستم.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال فیلمی در جشنواره ندارد، درباره دوره سی و دوم این رویداد سالانه سینمایی گفت: کاش بتوانیم جشنواره را به سمت و سویی ببریم که سینمای سالانه را در راستای هر چه پررنگ تر شدن مشکلات اجتماعی هدایت کند. می دانم امسال فیلم هایی در جشنواره حضور دارد که متفاوت است و امیدوارم این تفاوت ها و خلاقیت ها در سینمای ما، مانا باشد. همچنین حضور فیلمسازان قدیمی و جوان تر ها، باعث می شود تجربیات قدیمی و نوآوری های جدید در کنار هم قرار بگیرد به شکوفایی منجر شود. اینکه جشنواره بستر چنین اتفاقی باشد، خوب و پسندیده است.

«گلوگاه» داستان مردمی است که هیچ‌گاه آنها را ندیده‌ایم و همیشه در جاده‌ها از کنارشان به سادگی عبور کرده‌ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب…هادی دیباجی، لادن مستوفی، کامران تفتی، سیامک اطلسی، علی اوسیوند، مرتضی مسجدجامعی، محسن نبوی، حبیب‌ مظفری، حسن مهمانی، ساقی زینتی، میرصلاح حسینی و … بازیگران آن هستند.

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>