سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب
با همکاری دو حامی مالی بزرگ/

«راه بی‌برگشت» یک بازیگر آمریکایی را به ایران می‌آورد

1057821_PhotoA

احمدرضا گرشاسبی به زودی فیلمنامه جدید خود با نام «راه بی‌برگشت» را کلید می‌زند.

احمدرضا گرشاسبی به زودی فیلمنامه جدید خود با نام «راه بی‌برگشت» را کلید می‌زند.

گرشاسبی درباره فیلمنامه تازه مجوز گرفته خود به سوره سینما گفت: «راه بی‌برگشت» را خودم نوشته ام و قرار است آن را اوایل سال ۹۳ کلید بزنم. این فیلمنامه سرگذشت دختر جوانی را روایت می‌کند که بعد از ۲۰ سال به ایران می آید، در حالی که با یک خبر عجیب رو به رو شده است. او تا پیش از این فکر می کرده مادرش فوت کرده و حالا می فهمد زنده است و به کمک وی نیاز دارد. این دختر به ایران می‌آید و جست و جوی او برای پیدا کردن مادرش آغاز می‌شود.

وی افزود: این کاراکتر سال‌ها خارج از ایران زندگی کرده و قرار است با زبان فارسی آشنایی کاملی نداشته باشد. از طرفی دلم نمی خواست بازیگری را بیاورم که برای سخت فارسی حرف زدن، متوسل به بازی و تصنع شود. بر همین اساس از یک بازیگر آمریکایی استفاده می کنم و او در جریان فیلم هم یک مترجم به همراه خواهد داشت. لوکیشن های ما در امریکا، تهران و ترکیه خواهد بود.

گرشاسبی ادامه داد: فیلم، از نظر تولیدی پرخرج خواهد بود و با توجه به اینکه در بخش خصوصی ساخته می‌شود، اسپانسر داریم. یک شرکت هواپیمایی و یک شرکت تجهیزات کامپیوتری با توجه به اینکه محصولات و خدماتشان در فضای قصه کاربردی است، حمایت مالی فیلم را بر عهده می‌گیرند.

احمدرضا گرشابی تا کنون فیلم های سینمایی «اینجا شهر دیگری است»، «بانی چاو»، «دره هزار فانوس»، «دریا برای تو» و … را کارگردانی کرده است.