سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
حضور پررنگ فیلم اولی‌ها جذاب است/

فیلمبرداری پلان‌های تیتراژ «خانوم» ادامه دارد

khanoom

تینا پاکروان از فیلمبرداری پلان هایی برای آماده کردن تیتراژ فیلم خود خبر داد.

تینا پاکروان از فیلمبرداری پلان هایی برای آماده کردن تیتراژ فیلم خود خبر داد.

پاکروان به سوره سینما گفت: نسخه جشنواره‌ای فیلم «خانوم» به دبیرخانه تحویل شده، اما این روزها در خیابان های تهران در حال ضبط پلان هایی برای آماده کردن تیتراژ فیلم هستم و قرار است آنچه در جشنواره سی و دوم به نمایش در می‌آید، کامل ترین نسخه موجود از این فیلم باشد.

وی افزود: در خبرها خواندم ۱۱۰ فیلم به دفتر جشنواره تحویل داده شده و ۶۰ مورد آن فیلم اولی هستند. من هم یکی از همین فیلم اولی‌ها هستم و این موضوع برای خودم خیلی جذاب بود. به نظرم با ۶۰ فیلم که تجربه اول کارگردان شان هستند، می شود یک جشنواره جداگانه برگزار کرد. البته تاکید می کنم نگاه نقادانه ای به این موضوع ندارم. همه حق دارند تجربه کنند و فیلمشان را بسازند. امیدوارم اتفاقات خوبی در جشنواره امسال شاهد باشیم. من به درستی نمی دانم چه فیلم هایی رقیب فیلم من هستند و به همین دلیل پیش بینی خاصی ندارم.

«خانوم» داستان سه زن را روایت می کند و امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته آ پناهی‌ها، نقی سیف جمالی، حمیرا اعظمی، سوگل خالقی، مجتبی طهماسبیو … در آن بازی دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>