سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ دی ۱۳۹۲ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
عبدی از «معراجی‌ها» به سوره سینما گفت:

عیسی برادر بزرگ بایرام است/ رزمنده‌ای هستم که طب گیاهی می‌داند

akbar-abdi

بازیگر سه‌گانه «اخراجی‌ها» فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی دانست.

بازیگر سه‌گانه «اخراجی‌ها»  فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی دانست.

اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به سوره سینما گفت: به تازگی بازی‌ام در «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی آغاز شده و حدود ۸ روز آینده در شهرک دفاع مقدس مشغول به کار خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این فیلم کاراکتری به نام عیسی را بازی می‌کنم که رزمنده است و از طب گیاهی سر در می‌آورد. به لحاظ اجرایی و طراحی بازی می‌توان گفت این شخصیت برادر بزرگ بایرام «اخراجی‌ها» است. این فیلم فضایی سنگین‌تر از کارهای قبلی آقای ده‌نمکی دارد و موقعیت‌های کمیک در آن کمتر است. به لحاظ تاثیر در درام و اندازه نقش من مانند «رسوایی» و «اخراجی‌ها» جای کار ندارد اما تلاش می‌کنم جذابیت‌های لازم را داشته باشد.

عبدی درباره استقبال مخاطبان از فیلم جدید ده‌نمکی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم تجربه رو به جلویی برای این کارگردان محسوب شود. امیدوارم که فیلم مورد قبول مخاطبان واقع شود.

وی درباره حضور خود در سریال «پایتخت ۳» گفت: بعد از این فیلم کار من در سریال «پایتخت ۳» آغاز می‌شود. در آنجا قرار است نقش یک اوستای بنا را بازی کنم که با خانواده نقی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شوند. هنوز تست گریم انجام نشده، همیشه با توجه به گریم و لباس شخصیت را پیدا و اجرا می‌کنم، در حال حاضر طراحی خاصی در ذهنم برای آن نقش ندارم.

اکبر عبدی بازی در فیلم‌های سینمایی «هنرپیشه»، «روز فرشته»، «مادر»، «اجاره نشین‌ها»، «مدرسه پیرمردها»، «ای ایران» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>