سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۲ در ۹:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب
در آستانه پخش مجموعه تازه مدیری/

«شوخی کردم» اجتماعی و عمیق است/ نمی‌خواهم فقط کمدی بازی کنم

behnoosh-bakhtiari

بازیگر مجموعه «شوخی کردم» داشتن وجه اجتماعی را امتیاز این مجموعه دانست.

بازیگر مجموعه «شوخی کردم» داشتن وجه اجتماعی را امتیاز این مجموعه دانست.

بهنوش بختیاری به سوره سینما گفت: به نظرم «شوخی کردم» به کارگردانی آقای مهران مدیری پروژه خوبی شده و حتی نسبت به دیگر ایشان یک قدم جلوتر است. در این مجموعه به طور ملموس تری لایه های اجتماعی بررسی شده و مسائلی  مثل اعتیاد، فقر و تورم شدید اقتصادی، ازدواج و … به شیوه متفاوتی بیان شده است. این سریال به خاطر پرداخت جدی تر به دردهای جامعه از عمق بیشتری برخوردار شده. آقای مدیری به پختگی بیشتری رسیده است، ضمن اینکه شوخی‌های مجموعه فوق العاده خنده دار است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فیلم جدید خود که در جشنواره فجر حضور دارد توضیح داد: «۵ ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده فیلمی درباره مشکلات قشر ضعیف جامعه است و به فقر و احتیاج می پردازد. من آنجا نقش یک نظافتچی هتل را دارم. حس می کنم فیلم خوبی شده است. مدتی است دنبال نقش های دور از خودم هستم، می‌خواهم این تصور غلط را از بین ببرم که اگر در نقش های کمدی به خوبی ظاهر شده‌ام، تنها همین نوع از بازیگری را بلدم. من برای بازیگری ام زحمت کشیده ام. تئاتر کار کرده ام و پشت صحنه سینما فعال بودم. حتی در حال ساخت یک مستند هستم.

وی افزود: دوست ندارم به من برچسب بازیگر کمدی بخورد. سیستم اطلاعاتی ما در مورد بازیگران سینما خیلی ضعیف است و موجب می شود بازیگران ناخواسته به تکرار بیفتند، فیلمساز جز برای نقش‌های خاص به آنان مراجعه نمی‌کند. حتی پیش می آید خانم ها در فیلمنامه حضور کاربردی ندارند. البته فیلم «۵ ستاره» از این منظر به خوبی طراحی شده و فکر می کنم کار خوبی از آب در آمده باشد.

فیلم «۵ ستاره» به تهیه کنندگی امیر سماواتی و کارگردانی مهشید افشارزاده داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود جعفری، دیبا زاهدی و … در آن بازی دارند. در مجموعه «شوخی کردم» رامین ناصرنصیر، سیامک انصاری، جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا هدایتی، لاله صبوری، بیژن بنفشه‌خواه، ستاره پسیانی، شبنم فرشادجو، سحر ذکریا، ماندانا سوری و سعید پیردوست و … بازی کرده‌اند. این سریال در قالب آیتم های کوتاه تولید شده که هر کدام داستان مجزایی دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>