سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۲ در ۹:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
مدیران جشنواره تعامل خوبی با سینمادارها دارند/

سینماها بعد از جشنواره همچنان دیجیتال می‌مانند؟

cinema-esteghlal

مدیر سینما استقلال برنامه‌ریزی مدیران جشنواره فیلم فجر برای سینماهای نمایش‌دهنده را خوب و دقیق توصیف کرد.

مدیر سینما استقلال برنامه‌ریزی مدیران جشنواره فیلم فجر برای سینماهای نمایش‌دهنده را خوب و دقیق توصیف کرد.

امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما استقلال درباره برنامه‌های این سینما برای نمایش فیلم‌های سی و دومین جشنواره فجر به سوره سینما گفت: مدیران جشنواره تا به حال دو بار از سینما استقلال بازدید کرده‌اند ما هم همکاری‌های لازم را با آنها داشته‌ایم. خوشبختانه با نزدیک‌شدن به روزهای برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی مدیران دقیق‌تر می‌شود و این دوستان با جدیت در حال پیگیری امور سینماها هستند. سال گذشته با سیستم دیجیتال فیلم‌های جشنواره نمایش داده شد. طرح خیلی خوبی بود. کیفیت دیجیتال بسیار بالاست. متأسفانه بعد از جشنواره چون تجهیزات متعلق به بنیاد فارابی بود جمع‌آوری شد امسال قرار است بعد از جشنواره فجر تجهیزات نمایش سیستم دیجتال در سینماها باقی بماند باید ببینیم این تصمیم چقدر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: سینما استقلال چون بدون سیستم دیجتال از کیفیت پخش خوبی برخوردار است شاید مخاطبان این سینما با سیستم دیجتال تغییر محسوسی را احساس نکنند اما در کل نمایش دیجیتال یک حرکت مثبت و به روز است. جشنواره فجر امسال آنطور که از شنیده‌ها پیداست چهره‌های مطرحی از فیلمسازن را در خود دارد همین مسئله مخاطبان سینماها را باانگیزه‌تر می‌کند. در دو سال اخیر چون بخش اعظم فیلم‌های جشنواره به فیلم‌اولی‌های ناشناخته تعلق داشت مخاطبان استقبال چشمگیری نشان ندادند اما امسال افق روشنی پیش‌ رواست و ما به استقبال چشمگیر مخاطبان سینما استقلال از فیلم‌های جشنواره امیدواریم.

وی درباره فیلم‌های روی پره این سینما گفت: در حال حاضر فیلم «سر به مهر» را روی پرده داریم. این فیلم به طور میانگین روزی دو میلیون تومان فروش دارد. خوشبختانه استقبال مردم از این فیلم تا به امروز خوب بوده. امیدوارم فیلم‌های بعدی سینما استقلال هم شاهد همین موفقیت در گیشه باشند.

سی و دومین جشنواره فیلم فجر به دبیری علیرضا رضاداد بهمن ماه برگزار می‌شود.