سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
با کارگردانی راما قوی‌دل/

تصویربرداری «دولت مخفی» تا عید نوروز ادامه دارد

dolate-makhfi

تهیه کننده سریال «دولت مخفی» از ادامه تصویربرداری این سریال، تغییر در برخی عوامل و اضافه شدن بازیگران جدید به آن خبر داد.

تهیه کننده سریال «دولت مخفی» از ادامه تصویربرداری این سریال، تغییر در برخی عوامل و اضافه شدن بازیگران جدید به آن خبر داد.

تصویربرداری سریال «دولت مخفی» به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی و کارگردانی عبدالحسن برزیده که از دی ماه سال گذشته به علت مشکلات مالی متوقف شده بود، هم اکنون با تغییر در تعدادی از عوامل و کارگردان ادامه دارد.
علیرضا جلالی درباره وضعیت کنونی تولید این سریال به سوره سینما گفت: تصویربرداری صحنه‌های اردوگاه این سریال با کارگردانی راما قوی‌دل هم اکنون در پادگانی اطراف منطقه پرندک در حال انجام است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا عید نوروز ۹۳ تصویربرداری به اتمام خواهد رسید. تدوین «دولت مخفی» به صورت همزمان توسط مجید حسنی و مریم جلالی در حال انجام است و امیر توسلی ساخت موسیقی آن را برعهده خواهد داشت. در فاز جدید این سریال آرش خلاق دوست به عنوان مدیرتصویربرداری، سیامک احصایی به عنوان طراح لباس و صحنه،مهری شیرازی طراح گریم و هادی معنوی‌پور به عنوان صدابردار با ما همکاری می‌کنند.

جلالی افزود: این سریال قرار است در ۲۸ قسمت آماده پخش شود اما هنوز زمان و کنداکتور پخش آن مشخص نشده است. در فاز جدید علی اوسیوند، سعید داخ، محمد حاتمی، مهدی صبایی، روح‌الله کمانی، فرهاد بشارتی، مهران نائل،بهروز قادری و…بازی می‌کنند.

در سریال «دولت مخفی» لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان، کاوه خداشناس و ابراهیم برزیده و… بازی کرده اند. این سریال داستان خود را در سه محور روایت می‌کند؛ اول مناطق جنگی، دوم شهرهایی که دور از جنگ است و مردم جنگ‌زده را پناه داده‌اند و سوم، اردوگاه‌های عراقی که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>