سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۲ در ۸:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب
جلالی:

از سابقه هیئت انتخاب جشنواره فجر معلوم است عدالت رعایت می‌شود

Alireza-jalali

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» ابراز امیدواری کرد کیفیت سی و دومین جشنواره فیلم فجر قابل قبول باشد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» ابراز امیدواری کرد کیفیت سی و دومین جشنواره فیلم فجر قابل قبول باشد.

علیرضا جلالی تهیه‌کننده فیلم‌سینمایی «پایان خدمت» به نویسندگی بهروز افخمی و کارگردانی حمید زرگرنژاد، که مدتی پیش فیلمبرداری آن به پایان رسید، درباره وضعیت کنونی آن به سوره سینما گفت: نسخه نهایی این فیلم را مدتی است به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه کردیم و هم اکنون مراحل پایانی صداگذاری توسط امین میرشکاری در حال انجام است و امیر توسلی ساخت موسیقی آن را برعهده دارد. این فیلم طی چند روز آینده به طور کامل آماده نمایش خواهد شد. از کیفیت کنونی آن به عنوان تهیه‌کننده راضی هستم و امیدوارم این فیلم بتواند با مخاطبان نیز ارتباط خوبی برقرار کند.

جلالی درباره روند انتخاب جشنواره فیلم فجر امسال و پیشبینی خود از کیفیت برگزاری آن گفت: خوشبختانه چیدمان اعضای هیئت انتخاب چیدمان خوبی است و با توجه به سابقه اعضا می‌توان پیش‌بینی کرد که قضاوت عادلانه‌ای انجام خواهند داد. البته شاید فیلمهایی که توسط این اعضا انتخاب می‌شوند انتقاد عده‌ای را در پی داشته باشند اما این واکنش‌ها طبیعی است. باید تنوع نگاه لحاظ شود و قضاوت آثار فارغ از اینکه فلان فیلم از آن فلان دوست است یا فلان فیلم از آن یک فیلمساز تازه کار انجام شود. با پیشنیه مثبت آقای رضاداد دبیر جشنواره و اعضایی که برای انتخاب برگزیدند تصور می‌کنم جشنواره پرتوانی در پیش خواهیم داشت.

در فیلم سینمایی «پایان خدمت» سعید راد ، جمشید هاشم پور، جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی زین‌العابدینی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اولین ساخته سینمایی حمید زرگرنژاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>