سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۳۹۲ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
هاتف علیمردانی:

امیدوارم در جشنواره فجر عدالت برای همه سینماگران رعایت شود

hatef-alimardani

یک فیلمساز جوان ابراز امیدواری کرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر عدالت برای همه فیلمسازان رعایت شود.

یک فیلمساز جوان ابراز امیدواری  کرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر عدالت برای همه فیلمسازان رعایت شود.

هاتف علیمردانی به سوره سینما گفت: ما نسخه کامل فیلم «مردن به وقت شهریور» را به جشنواره ارائه کردیم و نام آن در فهرست اولیه منتشر شده از طرف برگزار کنندگان جشنواره وجود نداشت، اما منتظر هستیم تا فهرست نهایی منتشر شود. من هر آنچه بلد بودم و همه آن چیزی را که در توانم بود، خرج کردم و حالا امیدوارم همه آثار دریافت شده به درستی دیده شوند و آنها که محق ترند به جشنواره راه پیدا کنند.

وی افزود: گویا قرار است فهرست نهایی فیلم های بخش مسابقه متشکل از ۲۵ عنوان فیلم باشد. می خواهم تاکید کنم اگر همه آن ۲۵ عنوان منتشر شود و «مردن به وقت شهریور» در ردیف بیست و ششم قرار داشته باشد، با افتخار کنار می روم. امید دارم که تصمیمات درست گرفته شوند و ما یک جشنواره کاملا قانونمند را شاهد باشیم. ما به حدی از بلوغ رسیده ایم که بتوانیم یک جشنواره کامل را برگزار کنیم. در دوره های گذشته، اشتباهاتی را شاهد بودیم و البته با توجه به مدیران امروز جشنواره فکر نمی کنم این خطاها دوباره رخ بدهد. سال گذشته «به خاطر پونه» با بی انصافی تمام از جشنواره کنار گذاشته شد و من درباره فیلم جدیدم به جشنواره سی و دوم نگاه امیدوارانه ای دارم.

Mordan Be Vaghte Shahrivar

«مردن به وقت شهریور» با بازی حمید فرخ نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی و … داستان دو جوان پشت کنکوری را روایت می کند که چند ماه مانده به آزمون درگیر اتفاقاتی می‌شوند.