سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۲ در ۸:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب
پژمان بازغی به سوره سینما گفت:

چشم‌انداز جشنواره فجر امسال پر شور است/ باید حال خوب سینماگران ادامه‌دار باشد

pezhman-bazeghi

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» فضای جشنواره فیلم فجر امسال را با توجه به حضور فیلمسازان شاخص و حال خوب سینماگران پر شور پیش‌بینی کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» فضای جشنواره فیلم فجر امسال را با توجه به حضور فیلمسازان شاخص و حال خوب سینماگران پر شور پیش‌بینی کرد.

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: همچنان مشغول بازی در سریال «دولت مخفی» به کارگردانی راما قوی‌دل هستم. وی درباره فعالیت سینمایی خود در سال ۹۲ گفت: امسال من در فیلم‌های سینمایی «نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه که اکران عمومی شد ، «انارهای نارس» به کارگردانی مجید مصطفوی، «مدعی» به کارگردانی حسین تبریزی و «دوساعت بعد مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید بازی کرده‌ام.

بازیگر فیلم سینمایی «کافه ستاره» ادامه داد: تا کنون که تعدادی از فیلم‌های بخش مسابقه اعلام شده، «انارهای نارس» در بخش مسابقه حضور دارد و امیدوارم بقیه فیلم‌ها نیز در این رقابت حضور داشته باشند.

pezhman-bazeghi-2
پژمان بازغی در نمایی از فیلم «انارهای نارس»

وی که برای فیلم سینمایی «دوئل» و «مرگ کسب و کار من است» نامزد دریافت سیمرغ شده درباره جشنواره فیلم فجر امسال گفت: در هرکدام از فیلم‌هایی که بازی داشتم سعی کردم فضایی متفاوت را در بازی تجربه کنم. برآیند جشنواره فیلم فجر امسال از تولیدات سال گذشته شکل می‌گیرد و فیلم‌های مهمی که از کارگردانان به نام مانند احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی‌کیا و… در جشنواره امسال حضور خواهند داشت اغلب تولید سال ۹۱ هستند یا پروانه ساخت آنها سال گذشته صادر شده است.

وی افزود: امیدوارم مدیریت سینمایی با صدور صحیح پروانه ساخت و حمایت از فیلم‌های سینمایی با کیفیت و فیلمسازان توانمند، تولیدات سال آینده را پربار کنند و این روحیه و امید در اهالی سینما ادامه‌دار باشد. آنچه می‌توان پیش‌بینی کرد چشم‌انداز پرشوری است که در جشنواره امسال شاهد آن خواهیم بود.

پژمان بازغی بازی در فیلم‌های سینمایی «ریسمان باز»، «کافه ستاره»، «دوئل»، «سربازهای جمعه»، «ندارها» و … بازی کرده است.