سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
رییس سازمان سینمایی:

از جشنواره عمار حمایت می‌کنیم/ نتایج قطعی فیلم‌های فجر اعلام می‌شود

ayubi

حجت‌الله ایوبی تاکید کرد حمایت از جشنواره فیلم عمار از برنامه‌های سازمان سینمایی است.

حجت‌الله ایوبی تاکید کرد حمایت از جشنواره فیلم عمار از برنامه‌های سازمان سینمایی است.
سوره سینما- فارس نوشت: رئیس سازمان سینمایی با اعلام اینکه حتماً از جشنواره عمار حمایت خواهیم کرد گفت: درخواست مشخصی از ما برای کمک نشده است. یک درخواست کلی برای حمایت شد که ما هم کلی پاسخ دادیم و در حد توان‌مان به این جشنواره کمک خواهیم کرد.
حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی که شب گذشته در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به این جشنواره گفت:‌ جشنواره عمار یکی از ظرفیت‌های مردمی و خودجوش است که در راستای پیشرفت سینمای انقلاب شکل گرفته است که به پیشرفت سینمای مردمی و دینی کمک می‌کند به ویژه حرکتی که این جشنواره آغاز کرده ترویج دینیت است که نتیجه‌اش می‌شود رفتن مردم به سینما که این یکی از جاذبه‌های سینما است.

ایوبی در پاسخ به این سؤال که انتقادهایی در مورد بودجه کمک به جشنواره عمار شده است، گفت: جلساتی با برگزارکنندگان این جشنواره داشتیم که درخواست حمایت کردند که درباره جزئیات آن باید طی یک جلسه‌ای مفصل با مسئولان جشنواره عمار صبحت کنیم که حتماً از این جشنواره حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: درخواست مشخصی از ما برای کمک نشده است یک درخواست کلی برای حمایت شد که ما هم کلی پاسخ دادیم و در حد توان‌مان به این جشنواره کمک خواهیم کرد. جلسه کارشناسانه دقیقی برای برآوردهای هزینه این جشنواره با مسئولان نداشتیم.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه در خصوص جشنواره فجر نیز عنوان کرد: انتخاب فیلم‌ها در حال بازنگری است و هیئت بازبینی در حال بازبینی فیلم‌های سینمایی است که احتمالاً نتایج قطعی آن تا یک یا دو روز آینده اعلام می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>