سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب
رد شایعات/

دیرباز: حالم از همیشه بهتر است

کامبیز دیرباز

بازیگر فیلم سینمایی «شاباش» شایعات درباره بیماری اش را تکذیب کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «شاباش» شایعات درباره بیماری اش را تکذیب کرد.

سوره سینما – چند روزی است در برخی از رسانه‌ها، خبری درباره بیماری و از کارافتادن کلیه‌های کامبیز دیرباز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون منتشر شده، با او تماس گرفتیم تا وضعیت سلامتی‌اش را جویا شویم. کامبیز دیرباز با رد این شایعات به سوره سینما گفت: متاسفانه افرادی بیکار چند روزی است این شایعه را بر سر زبان انداخته‌اند و باعث شده‌اند که دوستان نگران با من تماس بگیرند.

بازیگر فیلم سینمایی «انعکاس» ادامه داد: چهره‌ام با گریم فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامدکلاهداری به صورتی است که با منتشر شدن عکسی از آن افراد بیکار این شایعه را درست کردند. خوشبختانه حالم از همیشه بهتر است و مشکلی ندارم.

بازیگرفیلم سینمایی «عیار۱۴» درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال افزود: فیلم سینمایی «خاکستر و برف»به کارگردانی روح‌الله سهرابی در جشنواره روی پرده می‌رود، به امید خدا با حل شدن مشکلش در جشنواره حضور خواهد داشت.

این بازیگر که برای نقشش در این فیلم حدود ۱۵ کیلوگرم وزن اضافه کرده در این باره گفت: این شخصیت که ۱۰سال از من بزرگتر بود، لازم بود حال و هوایی متفاوت با خودم داشته باشد . سعی کردم با این اضافه وزن نوع راه رفتن، تنفس، صحبت کردن و رفتارهای متفاوتی با دیگر کارهایم طراحی کنم. درحال حاضر نیمی از این اضافه وزن کاهش یافته اما مقداری از پیش چاق‌تر شده‌ام.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>