سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۲ در ۴:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

آشنا و فریدون در مراسم تشییع درگذشتگان «معراجی‌ها» حضور یافتند

IMG16075422

مشاور فرهنگی رییس جمهور و دستیار ارشد رییس جمهور صبح امروز جمعه به نمایندگی از روحانی در مراسم تشییع پیکر درگذشتگان حادثه سریال «معراجی‌ها» شرکت کردند.

مشاور فرهنگی رییس جمهور و دستیار ارشد رییس جمهور صبح امروز جمعه به نمایندگی از روحانی در مراسم تشییع پیکر درگذشتگان حادثه سریال «معراجی‌ها» شرکت کردند.

سوره سینما- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسام‌الدین آشنا در این مراسم در سخنانی گفت: این مراسم نشان می‌دهد که در باغ شهادت هنوز بازِ باز است. خوش آمد عرض می‌کنم به پیکر شهیدان ما، به راویان فتح، به کسانی که کربلای ۵ را برای ما به تصویر کشیدند. از سوی کسی که رمز عملیات کربلای ۵ را اعلام کرد. خدمت شما خانواده‌های شهیدان و همه اهل هنر کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مشاور فرهنگی رییس جمهور ادامه داد: از نگاه فردی همه این عزیزان به سوی آشیانه ابدی پر کشیدند و نشان دادند که اگر در راه شهدا قدم برداریم می‌توانیم با آنها محشور شویم.
آشنا با اشاره به سخنان رییس جمهور در دیدار جمعی از هنرمندان تاکید کرد: چه زود سخنان رئیس جمهور تفسیر شد. ایشان فرمودند، هنر همان ارزش و نیکی است ، هنرمندان ما همه اهل ارزشند و امروز هنر ایثار و شهادت و پیوستن به خداوند در مقابل شما حاضر است. این هنرمندان واقعی به شهیدانی که در راه آنها تلاش کردند، پیوستند.
مشاور فرهنگی رییس جمهور گفت: از نظر ملی، دولت خود را موظف می داند از هنر انقلاب، ایثار و شهادت با تمام وجود حمایت کند. از نظر حرفه‌ای همه ما موظف هستیم استانداردهای امنیتی را در فعالیت های حرفه ای و در حوزه دفاع مقدس بالاتر ببریم. باید راهیان نور امن‌تر باشد، سینمای دفاع مقدس امن‌تر باشد و باید همه بدانند بالاترین استانداردهای حرفه‌ای در آثار دفاع مقدس رعایت می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>