سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب
وضعیت تولید «ملک سلیمان 2» مشخص نیست/

«حجاب راه رستگاری» بحرانی به فجر نرسید

shahriar-bahrani

کارگردان فیلم سینمایی «ملک سلیمان» از ادامه مراحل فنی فیلم مستند خود با عنوان «حجاب راه رستگاری» خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «ملک سلیمان»  از ادامه مراحل فنی فیلم مستند خود با عنوان «حجاب راه رستگاری» خبر داد.

شهریار بحرانی کارگردان که از حدود دوسال پیش مشغول ساخت مجموعه مستند «حجاب راه رستگاری» و بنا داشت یک نسخه ۹۰ دقیقه‌ای را برای حضور در بخش مستند سی دومین جشنواره فیلم فجر آماده کند، درباره این فیلم به سوره سینما گفت: از آنجا که مراحل فنی فیلم به اتمام نرسید و ما همچنان مشغول تدوین و کار بر روی جلوه‌های ویژه رایانه‌ای آن هستیم. نتوانستیم به دبیرخانه جشنواره فیلم را برسانیم. مذاکراتی با مسئولان دبیرخانه داشتیم اما از آنجا که وقت ارسال تمام شده این فیلم به دبیرخانه ارائه نشد. هنوز معبر توزیع و عرضه این فیلم مستند مشخص نیست.

وی درباره فیلم سینمایی «ملک سلیمان ۲» که خبرهایی مبنی بر اینکه قرار است ساخته شود منتشر شده گفت: هنوز وضعیت تولید آن فیلم مشخص نیست و با فراهم شدن شرایط ساخت درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

بحرانی در «حجاب راه رستگاری» به مفاهیم حجاب در قرآن می‌پردازد. حجاب به‌ خاطر فلاح، حجاب به‌ خاطر رحمت، حجاب به‌ خاطر مغفرت، حجاب به‌ خاطر اجر عظیم، حجاب به‌ خاطر تقوا، حجاب به‌ خاطر تزکیه، حجاب به‌ خاطر توبه و حجاب به‌ خاطر اطاعت امر خدا و پیامبرش برخی موضوعات و مصاحبه با کارشناسان مذهبی و قطعات نمایشی از بخش‌های مختلف این مستند است. هدف از ساخت این مستند ارایه راهکارهای متعالی درباره ایجاد فهم صحیح و دقیق نسبت به جایگاه فلسفه حجاب نزد خداوند و در پی آن پیدایش انگیزه و گرایش درونی به این مقوله میان مخاطبان است.

شهریار بحرانی ساخت فیلم‌های سینمایی «حمله به اچ۳»، «دنیای وارونه» و… را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>