سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب
در آستانه جشنواره سی و دوم فجر/

آنا نعمتی: «انارهای نارس» شبیه هیچ یک از نقش‌هایم نیست

anarhaye-naras2

آنا نعمتی نقش خود در فیلم «انارهای نارس» را بسیار متفاوت با دیگر تجربه‌های کارنامه خود ارزیابی کرد.

آنا نعمتی نقش خود در فیلم «انارهای نارس» را بسیار متفاوت با دیگر تجربه‌های کارنامه خود ارزیابی کرد.

نعمتی به سوره سینما گفت: نقشی که در «انارهای نارس» بازی می‌کنم انسی نام دارد. این کاراکتر همان چیزی است که مدت ها بود دوست داشتم تجربه اش کنم و در همه سال‌هایی که بازیگر هستم، هرگز برای چیزی شبیه به آن پیشنهاد بازی دریافت نکردم. خیلی خوشحالم که این فیلم را در جشنواره امسال دارم.

وی افزود: «انارهای نارس» با وجود آنکه اولین فیلم مجیدرضا مصطفوی به حساب می‌آید، اما هم در بخش نگاه نو جشنواره امسال حضور دارد و هم در بخش مسابقه. به هر حال اعضای هیات انتخاب جشنواره امسال هنرمندان فرهیخته ای هستند که می‌توان به اعتبار انتخاب آنها قدری این آرامش خاطر را داشت که گروه کار خودش را به خوبی انجام داده است. فیلم ما در کنار آثار بزرگان سینمای ایران قرار دارد و حتما قابلیت‌هایی داشته که به دو بخش از جشنواره راه یافته‌ایم. من با یک تیم خوب و با انگیزه کار کردم و آن انرژی که از این تجربه حاصل کردم، هنوز در من وجود دارد.

بازیگر فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» گفت: مصطفوی کارگردانی است که تفکر و اندیشه عمیقی پشت کارش وجود دارد و من از همکاری با او بسیار راضی‌ام. فیلم اول او تا امروز شایستگی‌های خود را نشان داده و من اطمینان دارم موفقیت‌های بیشتری چشم انتظارش خواهد بود.

«انارهای نارس» به تهیه‌کننگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی درباره آدمی است که منتظر است و با هر صدایی بر می‌گردد… آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب‌الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرو مهر، محمد عباسی‌نژاد، بهاره مشیری و حامد طلانی بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>