سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب
تدارک برای اکران/

«ملکه» برای اکران عمومی کوتاه شد

malakeh

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر برای اکران عمومی به زمان ۱۰۶ دقیقه رسید.

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر برای اکران عمومی به زمان ۱۰۶ دقیقه رسید.

حمید باشه آهنگر تدوینگر فیلم سینمایی «ملکه» به خبرنگار سوره سینما گفت: برای فیلم دو تیزر ساخته ام که یکی ۴۰ و دیگری ۴۸ ثانیه است و قرار است هر کدام تائید شود در تلویزیون نمایش داده شود. فیلم برای اکران عمومی به نسخه ای ۱۰۶ دقیقه‌ای تبدیل شد و نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر کوتاه شده است.

وی درباره فعالیت‌های تازه خود گفت: در حال صداگذاری یک بازی ویدئویی هستم که تجربه جذاب و هیجان انگیزی است. احتمالا در فیلمی کوتاه به کارگردانی مریم دوستی همکاری خواهم کرد که در مرحله پیش‌تولید است و به زودی کلید می‌خورد.
حامد حسینی جانشین تهیه‌کننده فیلم «ملکه» در گفتگو با سوره سینما درباره زمان اکران این فیلم گفت: ما هشتم آذرماه آماده اکران فیلم بودیم و مواد تبلیغی و پوستر «ملکه» آماده است، اما اکران فیلم چند بار به تعویق افتاد امیدوارم بتوانیم فیلم را در شرایط مناسب اکران عمومی کنیم.

«ملکه» با بازی مصطفی کیایی، میلاد کیمرام، حمید آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی و … در سی و امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>