سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۲ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
آبیار:

نگاه «شیار ۱۴۳» به جنگ کاملا انسانی است

shiar-143

نرگس آبیار تأکید کرد برای دیدن فیلم‌های دفاع مقدسی جشنواره فیلم فجر مشتاق است.

نرگس آبیار تأکید کرد برای دیدن فیلم‌های دفاع مقدسی جشنواره فیلم فجر مشتاق است.

نرگس آبیار کارگردان «شیار ۱۴۳» درباره حضورش در جشنواره فجر امسال به سوره سینما گفت: ما فکر می‌کردیم پرده‌ای از فیلم را گم کرده‌ایم. وقتی مطمئن شدیم این قسمت از فیلم را باید دوباره بگیریم نامه انصراف از جشنواره را به دبیرخانه ارائه کردیم تقریبا سه روز قبل از اعلام لیست دوم فیلم‌ها نامه عدم انصراف را به دبیرخانه دادیم و دوباره متقاضی شرکت در جشنواره شدیم.

وی درباره نمایش فیلمش برای معاون رییس جمهور اضافه کرد: خوشبختانه بازخورد خوبی از دوستان دولت یازدهم دریافت کردیم حتی یک مورد هم تاکنون که افراد زیادی فیلم را دیده‌اند نداشته‌ایم که از فیلم ناراضی باشند. امیدوارم این فیلم در جشنواره دیده و درک شود. قطعا دوست دارم جایزه بگیرم و مثل هر کس دیگری جایزه گرفتن را دوست دارم اما رضایت منتقدان و مردم از فیلمم برایم ارزش بیشتری دارد. دوست دارم فیلم‌های دفاع مقدسی جشنواره را که آقایان ابراهیم حاتمی‌کیا و کیومرث پوراحمد ساخته‌اند ببینم. همچنین برای دیدن فیلم‌هایی که در اخبار راجع به آنها زیاد شنیده‌ام مشتاقم. «شیار ۱۴۳» نگاهش به جنگ انسانی است و امیداوارم تلاشی که عوامل فیلمم برای ارائه بخشی از واقعه هشت سال دفاع مقدس کردند دیده شود.

آبیار پیشتر فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>