سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ دی ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
جشنواره فجر فرصت دیده شدن بازیگرها است/

حصاری: از ابتدا بخت همبازی شدن با بزرگان را داشتم

elahe-hesari

الهه حصاری خود را به واسطه همکاری با گروه‌های حرفه‌ای سینما بازیگری خوش اقبال معرفی کرد.

الهه حصاری خود را به واسطه همکاری با گروه‌های حرفه‌ای سینما بازیگری خوش اقبال معرفی کرد.

حصاری به سوره سینما گفت: چند فیلم جدید بازی کرده ام که هنوز هیچ کدام اکران نشدهاند. «نقش و نگار» ساخته علی عطشانی، «مرواریدهای خلیج فارس» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و «داره صبح میشه» ساخته یلدا جبلی. در فیلم آقای قاسمی جامی نقش اصلی یعنی مروارید را بر عهده دارم. او اصالتا جنوبی است، اما چون در تهران بزرگ شده لهجه ندارد. در این فیلم نقش دختر هادی ساعی و نسرین مقانلو را بازی می‌کنم. امین حیایی و افسانه بایگان نیز در نقش والدین نامزد من بازی کرده‌اند.

وی افزود: من این شانس را داشتم که از روزهای اول کار با بزرگان این حرفه کار کنم و تجربه هایی را پشت سر بگذارم که شاید بازیگران دیگر برای رسیدن به آن بیشتر دویده باشند. پس از گرفتن جایزه برای «نگران نباش سارا» یک نقطه عطف در کارنامه من به وجود آمد و حتی این اعتماد به نفس را پیدا کردم که برای اولین بار در یک مجموعه آیتمی یعنی «شوخی کردم» هم بازی کنم که حال و هوایی صرفا کمدی داشت. البته من قبلا هم کمدی را تجربه کرده بودم، اما «زن‌ها فرشته اند» اساسا جنس متفاوتی داشت.

این بازیگر جوان گفت: گویا هیچ کدام از این فیلم ها در جشنواره حضور ندارند. از این بابت متاسفم، اما دیده شدن برای هر بازیگری مهم است. هرچند که جشنواره فرصت خوبی بود، اما امید دارم این فیلم ها به هر طریقی که ممکن است، به نمایش گذاشته شود و مخاطب خاص خودش را هم پیدا کند. مثلا من «نقش و نگار» را یکی از بهترین هایی به حساب می آورم که حیف است اگر در یک شرایط ایده آل اکران نشود. من سر این کار به عنوان بازیگر چیزهای زیادی از تورج اصلانی به عنوان فیلمبرداری توانا یاد گرفتم.

الهه حصاری سال گذشته با «قاعده تصادف» در جشنواره حضور داشت. او در فیلم‌های «انتهای خیابان هشتم»، «بیتابی بی‌تا»، «زنان ونوسی مردان مریخی» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>