سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب
بهاران بنی احمدی:

«آزادی مشروط» به سکوت پس از «قاعده تصادف» می‌ارزید

baharan-bani-ahmadi

بازیگر فیلم سینمایی «آزادی مشروط» عوامل حرفه‌ای و فیلمنامه خوب را دلیل حضورش در این پروژه دانست.

بازیگر فیلم سینمایی «آزادی مشروط» عوامل حرفه‌ای و فیلمنامه خوب را دلیل حضورش در این پروژه دانست.

بهاران بنی احمدی به سوره سینما گفت: «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام چند هفته ای است که کلید خورده است. ما تا امروز در لوکیشن های متعدد کار کرده‌ایم و در آینده این گوناگونی مکان ادامه دارد. فیلم به لحاظ تولیدی ویژه است، همانطور که داستان خاصی دارد. درام آن طوری طراحی شده که همه کاراکترها دارای اهمیت هستند. این فیلم در ردیف آثار اجتماعی قرار می‌گیرد و در نگاه اولیه درباره پسربچه‌ای است که اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

بنی احمدی در پاسخ به این سوال که پس از موفقیت در فیلم بهنام بهزادی، همچنان گزیده کار بوده گفت: من یک تجربه عالی را پشت سر گذاشته بودم، چرا باید آن را با یک انتخاب ناصحیح خراب می‌کردم؟ در این مدت پیشنهادهای متعددی به من شد که اتفاقا پول خوبی هم داشت، اما تلاش کردم این مسیر ایجاد شده در محیط کاری ام را به درستی طی کنم. پیشنهاد بازی در اولین فیلم حسین مهکام را پذیرفتم، چون همه عوامل از دستیار اول و برنامه ریز گرفته تا تهیه‌کننده، فیلمبردار،کارگردان و دیگران به خوبی در کنار هم چیده شده بودند. گذشته از آن فیلمنامه بسیار خوبی پیش رویم گذاشته شد که من را به پذیرش نقش ترغیب کرد. در حال حاضر به جز فیلم «آزادی مشروط»، درگیر تمرین‌های یک نمایش هم هستم.

این بازیگر جوان درباره جشنواره امسال گفت: جشنواره سی و دوم می تواند آبستن اتفاقات خوبی برای سینما باشد. قرار است رقابت جالبی بین بزرگان سینما و جوان ترها وجود داشته باشد که همین موضوع اتفاق را جذاب تر می‌کند. امیدوارم همه آثار به آنچه حق شان است، دست پیدا کنند.

در «آزادی مشروط» هنگامه قاضیانی، رامبد جوان، علیرضا آقاخانی، حسین پاکدل، شاهرخ فروتنیان و محمد کارت بازی می‌کنند. فیلمبرداری این فیلم سینمایی تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.