سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
آغاز تصویربرداری صحنه‌های مقاومت خرمشهر از اسفندماه/

بارانی که دکورهای سریال «کیمیا» را خراب کرد

kimia

تهیه‌کننده مجموعه ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» از آغاز تصویربرداری صحنه‌های مقاومت خرمشهر از ابتدای اسفندماه خبر داد.

تهیه‌کننده مجموعه ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» از آغاز تصویربرداری صحنه‌های مقاومت خرمشهر از ابتدای اسفندماه خبر داد.

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال ۱۰۰قسمتی «کیمیا» درباره آخرین خبرهای این مجموعه به سوره سینما گفت: حدود دو ماه و ۱۰ روز است مشغول تصویربرداری این سریال در شهرهای آبادان و خرمشهر هستیم. در این مدت نزدیک به ۱۵ درصد سریال را ضبط کرده‌ایم. تا پایان امسال صحنه‌های آبادان و خرمشهر را تمام می‌کنیم. از ابتدای اسفندماه ضبط صحنه‌های جنگ تن به تن و مبارزه مردم خرمشهر در روزهای تسخیر این شهر توسط رژیم عراق را آغاز می‌کنیم. پس از آن به تهران می‌آییم و در دکورهای تهران ضبط سریال را تا پایان سال ۹۳ ادامه می‌دهیم. تدوین همزمان در حال انجام است.

وی درباره روند تولید این مجموعه افزود:  در طی این دو ماه که در خرمشهر و آبادان مشغول تصویربرداری بودیم همه چیز طبق انتظارمان پیش نرفت. اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای مثل بارش باران که چیزی شبیه به سیل بود در خرمشهر بخشی از دکورهای ما را خراب کرد و مجبور شدیم دوباره آن دکورها را بسازیم. این مسائل به هر حال برنامه‌ریزی ما را تا حدودی به هم ریخت. اما روی هم رفته «کیمیا» تا کنون خوب پیش رفته است و در حال حاضر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

در خلاصه داستان «کیمیا» آمده: تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌‏شود.

در «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار، مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلبی، ابتسام بغلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>